suoritus kyky
Vanha 8v 1.8 on pirteä kaupungissa eikä maantielläkään jää jalkoihin, mut jos porukkaa on auto täynnä niin surkean laiskaksi muuttuu..On 2004-07-09 01:41, astramaani wrote:
onko opelinne suoritus kyky suhtees hyvä moottorin kokoon??ym voimaan??typerä kysymys varmaan.. mut kysyn
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
Omega A:n C20NE koneeseen olen pääosin tyytyväinen, eli kuljettaa autoa riittävän ripeästi paikasta toiseen. Kulutuskin pysyy auton koko huomioon ottaen asiallisissa lukemissa. Eihän tuo nyt mikään sportti olekaan...
Omega B:ssä minulla sen sijaan on X25XE? 2,5V6 kone, jonka suorituskykyyn olen ollut hieman pettynyt. Toki auto liikahtaa ihan kivasti, mutta jotenkin sitä odotti enemmän. Ehkäpä perheautoa ei ole tarkoitettukaan sportiksi
Omega B:ssä minulla sen sijaan on X25XE? 2,5V6 kone, jonka suorituskykyyn olen ollut hieman pettynyt. Toki auto liikahtaa ihan kivasti, mutta jotenkin sitä odotti enemmän. Ehkäpä perheautoa ei ole tarkoitettukaan sportiksi
Ostin Parhaan, Elän Leveästi - OPEL
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Opel Vectra 2,0i CDX '95
No eipä Calibra kyllä mikään raketti tuolla C20NE koneella olekaan. Normaali perheauton 115 hv kone coupen kuorissa on kyllä minusta pahemman luokan petos. Ainoastaan Turbocallesta voi minusta perustellusti käyttää nimitystä "urheiluauto", muut ovat sitten enemmän tai vähemmän sporttisia. Ja kyllähän tuollainen Kadetti ainakin minusta ihan tarpeeksi ripeästi liikkuu, ja kone on luonteeltaan kiva.On 2004-08-24 15:49, JuuZto wrote:
Nii no...eipä tuo 1.6 S Kedautti mikää hirmu sähikäinen oo mut eipä yks calibra karkuun päässy...calibra 2.0 8v...en tiiä tarkemmin mikä tekniikka. Mut sai sen kisan jälkee hyvillä mielin kadetin rattia käännellä...![]()
Ostin Parhaan, Elän Leveästi - OPEL
Opel Vectra 2,0i CDX '95
Opel Vectra 2,0i CDX '95
- Ooppelijanne
- 'Senator'

- Viesti:
Juu kyllä tuo Calibran c20xe on luonteeltaan mukava ajaa, kerkiää kaupungissa ja ei moottoritiellä joka mäkeen hyydy.
Ei vaan noihin kierroskoneisiin ole oikein tottunut kun on noita vääntökoneita ollut, kuten 205 gti 1.6, turha edes kierrättää yli 5 tonnin...
Samoin Manta 22e maamoottorilla, väännöllähän tuo liikkuu paljon iloisemmin kun kiekkamittari tapissa.
Tosin kallella tulee rauhallisemmin ajeltuakin tuon moottorin luonteen takia
Ei vaan noihin kierroskoneisiin ole oikein tottunut kun on noita vääntökoneita ollut, kuten 205 gti 1.6, turha edes kierrättää yli 5 tonnin...
Samoin Manta 22e maamoottorilla, väännöllähän tuo liikkuu paljon iloisemmin kun kiekkamittari tapissa.
Tosin kallella tulee rauhallisemmin ajeltuakin tuon moottorin luonteen takia
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
-
calibra-92
- 'Senator'