Morjens!
Joku ystävällinen ihminen oli sitten katkaissut -95 HB A-vectrastani antennin. Voisiko joku ko antennin vaihtanut kertoa miten tuosta vaihtourakasta helpoiten selviää ja mistä saan sopivan uuden antennin.. opel-liikkeessa tuoKIN lienee maksaa aivan liikaa..
Eli siis, autohan on -95 A-Vectra 2.0 CDX (joo, ekotekki).
Kiitos jo etukäteen!
Sami
A-vekun antennisysteemi
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
Mun autoon ku vaihdettiin antennia, niin haettiin vaan tarvike antenni (Veljekset Keskiseltä) ja se laitettiin vanhaan runkoonkiinni. Mistään muusta ei huomaa et on vaihdettu antenni, paitsi siitä, et antennin nuppi on musta.
EDIT: siis toi mun autohan on -89 Vectra

<font size=-1>[ This Message was edited by: -Petsku- on 2004-07-21 10:13 ]</font>
EDIT: siis toi mun autohan on -89 Vectra

<font size=-1>[ This Message was edited by: -Petsku- on 2004-07-21 10:13 ]</font>
-
hauvavauva
- 'Admiral'

Ittelläni on juuri tuommoinen CDX mallin sähköantenni omassa vectrassani ja olen siihen vaihtanut pelkän piiskan kun taisin sen kanssa katkaista vahigossa. Maksoi muistaakseeni jotain 15€ luokkaa (Erikoisrengas C Ekegren):lta löytyi eikä ollut kauhean vaikea projekti vaihtaa. Metro autossa tarjosivat mullekkin vaan uutta antennia.
Seuraavaksi kyllä hajosi elektroniikka, jonka kaveri korjasi ja nyt hyppii vetohihna eli ei taida viat loppua heti.. Uutta hihnaa en ole löytänyt viälä ainakaan.
Seuraavaksi kyllä hajosi elektroniikka, jonka kaveri korjasi ja nyt hyppii vetohihna eli ei taida viat loppua heti.. Uutta hihnaa en ole löytänyt viälä ainakaan.
<a href="http://www.iitu.net/vectra.htm">Opel Vectra '90 2.0 16v & '89 Vectra 1.6 irmscher</a>