A-vekun antennisysteemi

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
pumpkin
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pumpkin »

Morjens!

Joku ystävällinen ihminen oli sitten katkaissut -95 HB A-vectrastani antennin. Voisiko joku ko antennin vaihtanut kertoa miten tuosta vaihtourakasta helpoiten selviää ja mistä saan sopivan uuden antennin.. opel-liikkeessa tuoKIN lienee maksaa aivan liikaa..
Eli siis, autohan on -95 A-Vectra 2.0 CDX (joo, ekotekki).

Kiitos jo etukäteen!

Sami
-Petsku-
OCF Member 2016
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Petsku- »

Mun autoon ku vaihdettiin antennia, niin haettiin vaan tarvike antenni (Veljekset Keskiseltä) ja se laitettiin vanhaan runkoonkiinni. Mistään muusta ei huomaa et on vaihdettu antenni, paitsi siitä, et antennin nuppi on musta.

EDIT: siis toi mun autohan on -89 Vectra

<font size=-1>[ This Message was edited by: -Petsku- on 2004-07-21 10:13 ]</font>
hauvavauva
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hauvavauva »

Kysyin Metro-Autosta hiljattain uutta sähköantennia muuten samanlaiseen Vectraan mutta sedan-malliin niin hintaa oli n. 127e. Tallista löytyy uusi Bilteman antenni (30e) mutta se ei taida käydä, on toi Vectran antenni niin vinossa kulmassa. Tietty kai siihen voi pelkän piiskan vaihtaa.
Nik0
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Nik0 »

Ittelläni on juuri tuommoinen CDX mallin sähköantenni omassa vectrassani ja olen siihen vaihtanut pelkän piiskan kun taisin sen kanssa katkaista vahigossa. Maksoi muistaakseeni jotain 15€ luokkaa (Erikoisrengas C Ekegren):lta löytyi eikä ollut kauhean vaikea projekti vaihtaa. Metro autossa tarjosivat mullekkin vaan uutta antennia.

Seuraavaksi kyllä hajosi elektroniikka, jonka kaveri korjasi ja nyt hyppii vetohihna eli ei taida viat loppua heti.. Uutta hihnaa en ole löytänyt viälä ainakaan.
<a href="http://www.iitu.net/vectra.htm">Opel Vectra '90 2.0 16v & '89 Vectra 1.6 irmscher</a>
Vastaa Viestiin