airbag valo jäi palamaan!!! KIIRE!!!
Elikkä mitä tein väärin kun toi bägin valo jäi palamaan eikkä ei sammu enään!!! Vaihdoin mittaristoon valot ja purin ratin pois niin sen jälkeen ei enään bägi mukamas toimi!! Pitääkö tos jostain nollata jokin muisti tai jotain!! johdonkin voi kyylläkin laittaa väärin päin mutta se ei pitäis olla väärin päin!! Ja auto oli a-veccu 2.5 v6 -94
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Sun ois pitänyt ottaa akku irti ja venata jonkun aikaa. ennekuin rupesit bägiä burgamaan.
Tuli reissu huoltoon valon sammutukseen.
Tuolta lisää.
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 2&forum=10
Tuli reissu huoltoon valon sammutukseen.
Tuolta lisää.
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 2&forum=10
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Joo oli mulla akun kengät irti irroituksen aikana mutta kokeilin välissä toimiiko valot ja silloin ei ollut kytketty tota bägiä!! Elikkä tais tulla reissu ooppelille... ja toi kolme tuntia on vähän ylä kantiin heitettä kymmenen minuuttia riittää jos vaikka kytkee sisä valon päälle akun napojen irrottamisen jälkeen!! Tai ainaskin eräs aroyhtymän asentaja väitti näin!!!
-
JJH
-
Rehellinen
- 'Kadett'

Asiasta toiseen kun otin akkukaapelin irti Chrysleristä en meninannut saada värkkiä enää millään käymnnän.
Já mistään en saanut asianmukaisia neuvoja vaan sellaisiakin merkkihuollosta että tuo se vaan tänne.No ei innosta automaattivaihteista lähtee hinamaan.Chryslerin omistaja ei näin ammattitaitoisia vinkkejä vaan saa.
No viitisen kertaa kun oli akkukaapeli irti ja vaikka mitä kokeiluja,niin yllättäen hörähti käyntiin.Sen verran oon nyt viisaampi että jotenkin auton tietokone hukkaa kaikki tiedot jos akku kauemmin irti.
Já mistään en saanut asianmukaisia neuvoja vaan sellaisiakin merkkihuollosta että tuo se vaan tänne.No ei innosta automaattivaihteista lähtee hinamaan.Chryslerin omistaja ei näin ammattitaitoisia vinkkejä vaan saa.
No viitisen kertaa kun oli akkukaapeli irti ja vaikka mitä kokeiluja,niin yllättäen hörähti käyntiin.Sen verran oon nyt viisaampi että jotenkin auton tietokone hukkaa kaikki tiedot jos akku kauemmin irti.