Hei,
auto diesel Zafira vm. -00 Elegance. Ostin vakionopeudensäädinviiksen ja asensin paikoilleen. Homma hoitui nätisti ja säädin äkkiseltään näyttää toimivan kuin junan vessa.
Mutta mutta, airbagin valo syttyi palamaan kojelaudassa.
Teinkö jotain väärin, olisiko miinus-napa pitänyt irroittaa akusta ja samalla olisi vissiin radion koodit, joita minulla ei ole, kadonnut.
Saako tuota valoa kotikonstein pois vai täytyykö käyttää huollossa ?
Kiitos etukäteen vastauksista.
vakionopeudensäädin-->airbag valo
Onkohan tullut sohellettua joidenkin johtojen kanssa? Suosittelisin kylläkin irrottamaan miinusnavan, ennenkuin rupeaa jotain sähköhommia asenteleen, ja varsinkin silloin kun työskentelee noin lähellä tyynyä...... Valoa ei saa pois kun testerillä, ja samallahan siinä selviää, missä vika on....
EDIT: Eikös Elegancessa ole vakionopeussäädin vakiona???

Omega 2,5 V6 & Zafira 1,8
<font size=-1>[ This Message was edited by: Zafira on 2004-08-05 22:50 ]</font>
EDIT: Eikös Elegancessa ole vakionopeussäädin vakiona???
<font size=-1>[ This Message was edited by: Zafira on 2004-08-05 22:50 ]</font>
-
JJH
No niin, tuli sitten vakionopeudensäätimelle lisää hintaa 52 euroa. Tuon verran maksoi valon kuittaus ja vian korjaus.
Eli ratin takana oleva liitin oli parimilliä noussut pidikkeestään.
Mutta opinpahan yhden uuden jutun Zafirasta, ratti liikkuu myös eteen- ja taaksepäin. Ratin kun vetää ihan taakse, suoja lähtee nätisti pois. Mulla oli asennusvaiheessa tietenki ihan takaasennossa
Eli ratin takana oleva liitin oli parimilliä noussut pidikkeestään.
Mutta opinpahan yhden uuden jutun Zafirasta, ratti liikkuu myös eteen- ja taaksepäin. Ratin kun vetää ihan taakse, suoja lähtee nätisti pois. Mulla oli asennusvaiheessa tietenki ihan takaasennossa