Pientä viri osaa..
Tilanne tämä, olen onnellinen(vielä) 2.5 v6 b-vecun omistaja ja tarkotus olis pikkuhiljaa hankkia pientä viriosaa ja parempaa alkup. osien tilalle. Ongelma on siinä, että ite oon niin käsi autojen kanssa etten osaa muuta ku ajaa, tankata ja kattoo öljyt. Eli mistä tilata ja mistä selvyys, että mikä käy mihin ja mistä kannattaa maksaa. Pientä vinkkiä edes.. asentajia löytyy.
noh ilmansaanti olis yks hyvä ja toiseks vaikka hyvä putkisto niillä nyt mielestäni pääsee jo pitkällä
prostreet on hyvä paikka kysellä sieltä saat myös jäsenkorttia vastaan pienen alen tuotteista
ja tuosta virityksestä vielä että kuinka paljon haluaa tehoa ja miten paksu on lompakko ja myös auton käyttötarkoitus on järkevä miettiä ennen kuin alkaa polttaa rahaa
prostreet on hyvä paikka kysellä sieltä saat myös jäsenkorttia vastaan pienen alen tuotteista
ja tuosta virityksestä vielä että kuinka paljon haluaa tehoa ja miten paksu on lompakko ja myös auton käyttötarkoitus on järkevä miettiä ennen kuin alkaa polttaa rahaa
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
Joo ilmansaantia ja putkistoa olen miettiny nyt ensimmäisenä korjailla. Vaparia ja pönttöjä. En halua siitä mitään 300hp vehettä vaan silleen et se on hienomman näkönen ja kaikin puolin pirteä. Alusta tossa on vakiona aika löysä, eli sillekin puolelle jotain. Tosin se on automaatti, en sit tiedä tuoko se jotain rajotuksia jossain vaiheessa. Sen vaparin vois hankkii lähi päivinä, mut minkä merkkinen ja mallinen? kokemuksia?
niin no onhan tuo 170hv jo ihan kiva määrä hirnuja pellin alla
tosiaan nuo edellämainitut osat kiinni vaan niin se jo varmasti riittääkin kun onhan tuo nyt aika mukavasti vääntävä kone
tuosta alusta+automaatti kyssäristä en tiedä en luulisi että olis joitain rajoituksia tuon suhteen
tuosta alusta+automaatti kyssäristä en tiedä en luulisi että olis joitain rajoituksia tuon suhteen
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
nii ja jos vielä sanos vaikka et mun omega on 2.0i 8V -87
kuva: http://www.ii2.org/image.php?img=2771107
kuva: http://www.ii2.org/image.php?img=2771107
Opel - Onnettomat Päivät Eivät Lopu