Hiilikuitukonepeiton valmistus a´la Hane

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
viz
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja viz »

Osaisiko joku hiilikuitutietäjä kertoa, että voiko epoksihartsia hioa. Eli jos pinnasta tulee hiukan epätasainen, niin voiko sen hioa esim. tonnisella vesipaperilla? Tai tokihan sen voi, mutta tuleeko pinnasta tällöin ruma, himmeä tms. Hionnan jälkeen voisi pinnalle vielä vetää kerroksen hartsia(ruiskulla) tai sitten lakata. Mahtaako onnistua näin? Entäs mahtaako polyesterihartsi tarttua epoksihartsiin, jos tarttuu niin tulisi halvemmaksi tehdä pari näkymätöntä kerrosta sillä?

Tarkennetaan vielä senverran, että pinnasta pitäisi saada hyvä, koska tulee näkyviin. Kyseessä melko pieni kappale...

<font size=-1>[ This Message was edited by: viz on 2004-08-12 19:12 ]</font>
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Mua kiinnostaisi osien päällystys kuidulla. Turha alkaa tuollaisia osia tekemään kuidusta, koska laminoimalla ei edes onnistu.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
viz
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja viz »

On 2004-08-12 19:15, Zeni wrote:
Mua kiinnostaisi osien päällystys kuidulla. Turha alkaa tuollaisia osia tekemään kuidusta, koska laminoimalla ei edes onnistu.
En tiedä oliko tarkoitettu minulle vastaukseksi, mutta ainakin ne osat mitä itse meinaan tehdä, niin onnistuu ja laminoimalla(ei ole tulossa autoon). Mutta kun en viitsisi alkaa tekemään muottia, niin ajattelin koittaa pingottaa kuidun muotoonsa ja ruiskia ruiskulla hartsin päälle. Antaa kuivua ja ruiskia taas uusi kerros. Jossei hartsi näin tasoitu aivan tasaiseksi, niin sitten pitäisi hioa...
Tarvittaessa sitten voi alapuolelle laminoida lisää kerroksia niin saa vahvuutta ja kestävyyttä
Kadett_gsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kadett_gsi »

kuvat lakkasivat toimimasta näköjään kun loppui koulun kotisivujen toiminta.. kuvat on kuitenkin tallessa. jos ne saisi jonnekkin siirrettyä
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Laita kuvat mulle mailitse niin pistän ne palvelimelle samalla kun pistän tän vinkkeihin.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Kadett_gsi
'Admiral'
'Admiral'

OK. lähetän kun saan ne kaivettua esille..
Kadett_gsi
'Admiral'
'Admiral'

Jarno, ei tarvi enää siirtää sun näitä kuvia. Sain ne jo näkyviin!
Vastaa Viestiin