Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Elikkäs mistä tuota kyseistä tunnistinta kannattaa lähteä etsimään ja mistä pääsee helpointen käsiksi.... parin päivän päästä pitäis tulla uus tunnistin, mutta en ole täysin varma onko tunnistin paskana vai ei vai onko vika liittimessä.... elikkäs miten selvitän että onko vika liittimessä vaiko itse tunnistimessa... ei viittis maksaa reiluu neljääkymppiä jos vika ei häviäkkään tunnistimen vaihdolla....
Katsopas se viis ja kaks napanen liitin ,,vaihdoin omasta ton viis napasen ja laitoin molempiin kontakti sprayta niin jo pelaa eikä mtn ole ollut sen jälkeen,,Joskus valo vilahtaa mutta ei vaan nopeasti..ei vika koodia.
On 2004-08-31 21:53, Wannabecalibra wrote:
Eli tarvitsenko tohon hommaan momenttiavaimen vai uskaltaako ihan käsipelillä kiristää? Hajoaako esim. jos menee yli tietyn momentin tjsp?
Uskaltaahan sitä kiristää käsinkin, tuskin siitä mitään hajoaa. Tosin nakutustunnistin toimii oikeassa kireydessä oikein ja väärässä väärin:
- liian löysällä => ei tunnista nakutusta, sytytysennakkoa paljon ja vaarana moottorivaurio
- liian kireällä => tunnistaa nakutuksena normaalit moottorin värähtelyt ja tehot moottorista vähenevät
En oo ehtiny tutkimaan tunnistimen sijaintia, mutta tarkotus olis mennä illalla kattelemaan ja vaihtamaan uusi.... täytyykö tuolta purkaa paljonkin pois tieltä ja mistä parhaiten käsiksi? jos viittisitte antaa vinkkiä, niin ei tarttis koko päivää olla montulla
vähän huonosti. koska, ja kun vika ilmenee niin vikavalo syttyy ja heittää vara ohjelmalle välittömästi
(lue. ryömi kotiin ohjelma.)
ei mulla ainakaan huomannut mitään eroa ennenkuin valo syttyi.
vähän huonosti. koska, ja kun vika ilmenee niin vikavalo syttyy ja heittää vara ohjelmalle välittömästi