X20XEV happi arvo korkea

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Tomba--Vectra-97--
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Tomba--Vectra-97-- »

Eli kävin katsastamassa auton ja tyhjäkäynnillä happiarvo(o2) oli 9.05 kun sallittu oli 5.00. Kaikki muut arvot olivat kohillaan. Mistä kannattaa lähteä hakemaan vikaa?
hb omega 3000
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja hb omega 3000 »

Veikkaisin et pakoputki vuoto.mitäs 02 oli kierroksilla?itellä omegassa oli 02 tyhjäkäynnillä 5,8 ja kierroksilla 2,00.pakosarjan ja putken alkukäyrän liitos kohta vuoti ennen lambdaa ja siitä se varmaan heitti kaikki muutkin arvot vähän perseelleen.mutta sanoivat mulle heti et toi o2 on pakoputki vuoto.
Tomba--Vectra-97--
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Tomba--Vectra-97-- »

Lisätään vielä että kierroksilla arvo oli 0.86.
WeskuR
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja WeskuR »

mulla kävi melkein samallalailla O2 ei ollu vaan ihan niin korkea kun sulla. mun tapauksessa autto kun suikkalakki otti imurin pois putkesta ja laitto pelkän pakokaasu anturin putkeen (ilmavuoto johtui siitä kun mulla on kaks ulostulo reikää vaimentimessa ja imuri veti ilmaa toisesta rööristä kun sitä ei saatu kunnolla tukittua)
Finl
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Finl »

sama vika oli mulla simonssin putken kanssa kun oli tupla ulostulot, mittasin paikallisessa pikkuhuolto mestassa ja meni läpi, haukkaa happea toisesta putkesta jos on tuplat. tai sitten sulla vuotaa jostain hiukan putki
Finl
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Finl »

sama vika oli mulla simonssin putken kanssa kun oli tupla ulostulot, mittasin paikallisessa pikkuhuolto mestassa ja meni läpi, haukkaa happea toisesta putkesta jos on tuplat. tai sitten sulla vuotaa jostain hiukan putki
Vastaa Viestiin