Kun käynnistää auton kylmänä se lähtee käyntiin ja toimii ok ,mutta heti kun kone käynyt n.5min ja lämmenny syttyy elektroniikan vikavalo.Autoa käytetty opelilla (pikahuollossa) ja siellä luettu koodit ja suoranaista vikaa ei löytynyt mutta epäilivät kaasuläppää vai mikäs sen virallinen nimi on (haitariputken alla oleva mötikkä vaihdettiin mutta vika ei poistunut joten isäntien kiinnostus loppu siihen).Egr vaihdettu uuteen ei mitään vaikutusta.Vikavalon palaessa käy huonosti (vikaohjelma päällä??) ,mutta antaa kierroksia ihan niin kun pitääkin n.6000-7000rmp
Miten ton ikäsestä astrasta voi lukea vikakoodit kotikonstein kun ei tuo ollut huomannut ooppelin huollossa kysyä mitä koodia oli herjannut ja itse oon temppuillut pelkästään ton oman calibran kanssa joten nää uudemmat opelit on mulle ihan hepreaa.
Joltain lämpötilaanturilta tuo vika vaikuttaa mun mielestä.
Ja kun oli tsekannu tulpat niin oli ollu ihan nokisena eli rikkaalla tuntuu käyvän johtuuko se sitten tosta "vikaohjelmasta" ?
E:Semmosta unohtu sanoa ,että kun kone lämpee ja vikavalo ei ehdi syttyä ja sammuttaa auton ja käynnistää taas uudestaa suprise vikavalo loimuaa näytössä
E:parantelin otsikkoa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Aatsi on 2004-09-01 16:00 ]</font>