nyt on Calibra rytyssä...

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Fallen
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fallen »

täällä ISOkokosia kuvia muutama... tosin noissa nyt ei juuri näy ku noi pellit silleen ettei se niin pahalta näytä... eli auto on sama kun näiltä sivuilta -->Calibrat-->juha

Eli eilen 9.9 klo 20:40 linnanmaantien ja alakylän tien valoristeyksessä tuli kaijonharjusta päin kottero kylkeen ku olin linnanmaalta tulos ja kaijonharjuun menos... eli siis tämä kylkeen ajanut ajoi päin punasia. eli vika ei ollut minun.. kuitenki vituttaa ku auto muutaman viikkoo on käyttökelvottomana... vauhtiua oli sen verran vähän ettei kellekkään onneksi käynyt mitenkään. pientä pääkipua tuntu olevan muillakin ku mulla muttei sen kummempaa.. eikä terveystarkastuksessakaan mitään sanonut olevan.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Fallen on 2004-09-10 13:51 ]</font>
Jansperi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jansperi »

Vähän vaikea on selata noita kuvia kun on niin prkl isoja.

Kyllähän tuo kuitenkin äkkisältä näyttää siltä että korjattuahan tuo saa suht. helposti.

Niin ja tuommoisilta kavereilta voi kyllä ottaa kortin pois jos ei Muista/Halua/kykene näkemään sitä punaista liikennevaloa....!!

Kait sentään saat asianmukaisen korvauksen?
-Calikka-
Fallen
'Senator'
'Senator'
Viesti:

pitäs saada juu...
jos valittas maalipinnasta ettei millään voi maalata pelkästään tuota aluetta mihin jytisi koska sävyero näkyy silmään jnejne vinivaliblöö et pitäs saada maalipinta koko autoon :wink:
vectra kadett
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja vectra kadett »

eihän siin muutaku laitat rahaa välii et maalarit tempasee värit yli auton. pitäis kyl onnistuu kun neuvottelet maalaamonkaa.
Supikoira
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Supikoira »

Toivottavasti saat uuden vanteen tuon tilalle. Itselläni eivät suostuneet antamaan uutta tai edes korjaamaan, vaikka oli samanlaisia naarmuja tullut kolarissa. Sanoivat vaan, että vanne ei ole vääntynyt. :sad:
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

Voin kuvitella paljon sua vi**ttaa mut toivotaan ,että saat ton entistä ehompana takas ajoon pian :smile:
Otatko kerta korvauksena vai vietkö korjaamolle.
Kyllä mulle korvattiin rikkinäinen vanne itkemättä mutta kun samanlaisia ei löytynyt niin sain ostaa saman hintaset vanteet kun nää naarmuuntuneet oli uutena :smile:
Leon FR 20vt
k21
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja k21 »

On 2004-09-10 13:51, Fallen wrote:
eli siis tämä kylkeen ajanut ajoi päin punasia. eli vika ei ollut minun..
Täällähän ajetaan todella järjettömästi päin punaisia. Ei ole onneksi vielä omalle kohdalle sattunut, mutta riittävän monesti on liipannut läheltä. Sen sijaan, että poliisit kerää tutkien ja kameroiden kanssa rahaa valtateillä saisivat tulla muutamaksi viikoksi tekemään ajotapavalvontaa valo-ohjattuihin risteyksiin. Kyllä siinäkin rahaa hyvin tulisi, tuostahan rapsahtaa 10 päiväsakkoa (+/- 2-4)...
Olbe
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Olbe »

tosiaankin hyvän kokonen kuva :grin:
Fallen
'Senator'
'Senator'
Viesti:

kuvia en jaksanu pienentää ku heitin vaan heti nettiin ku kerkesin... :smile:
Vastaa Viestiin