nyt on Calibra rytyssä...
täällä ISOkokosia kuvia muutama... tosin noissa nyt ei juuri näy ku noi pellit silleen ettei se niin pahalta näytä... eli auto on sama kun näiltä sivuilta -->Calibrat-->juha
Eli eilen 9.9 klo 20:40 linnanmaantien ja alakylän tien valoristeyksessä tuli kaijonharjusta päin kottero kylkeen ku olin linnanmaalta tulos ja kaijonharjuun menos... eli siis tämä kylkeen ajanut ajoi päin punasia. eli vika ei ollut minun.. kuitenki vituttaa ku auto muutaman viikkoo on käyttökelvottomana... vauhtiua oli sen verran vähän ettei kellekkään onneksi käynyt mitenkään. pientä pääkipua tuntu olevan muillakin ku mulla muttei sen kummempaa.. eikä terveystarkastuksessakaan mitään sanonut olevan.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Fallen on 2004-09-10 13:51 ]</font>
Eli eilen 9.9 klo 20:40 linnanmaantien ja alakylän tien valoristeyksessä tuli kaijonharjusta päin kottero kylkeen ku olin linnanmaalta tulos ja kaijonharjuun menos... eli siis tämä kylkeen ajanut ajoi päin punasia. eli vika ei ollut minun.. kuitenki vituttaa ku auto muutaman viikkoo on käyttökelvottomana... vauhtiua oli sen verran vähän ettei kellekkään onneksi käynyt mitenkään. pientä pääkipua tuntu olevan muillakin ku mulla muttei sen kummempaa.. eikä terveystarkastuksessakaan mitään sanonut olevan.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Fallen on 2004-09-10 13:51 ]</font>
Vähän vaikea on selata noita kuvia kun on niin prkl isoja.
Kyllähän tuo kuitenkin äkkisältä näyttää siltä että korjattuahan tuo saa suht. helposti.
Niin ja tuommoisilta kavereilta voi kyllä ottaa kortin pois jos ei Muista/Halua/kykene näkemään sitä punaista liikennevaloa....!!
Kait sentään saat asianmukaisen korvauksen?
Kyllähän tuo kuitenkin äkkisältä näyttää siltä että korjattuahan tuo saa suht. helposti.
Niin ja tuommoisilta kavereilta voi kyllä ottaa kortin pois jos ei Muista/Halua/kykene näkemään sitä punaista liikennevaloa....!!
Kait sentään saat asianmukaisen korvauksen?
-Calikka-
-
vectra kadett
- 'Admiral'

Voin kuvitella paljon sua vi**ttaa mut toivotaan ,että saat ton entistä ehompana takas ajoon pian 
Otatko kerta korvauksena vai vietkö korjaamolle.
Kyllä mulle korvattiin rikkinäinen vanne itkemättä mutta kun samanlaisia ei löytynyt niin sain ostaa saman hintaset vanteet kun nää naarmuuntuneet oli uutena
Otatko kerta korvauksena vai vietkö korjaamolle.
Kyllä mulle korvattiin rikkinäinen vanne itkemättä mutta kun samanlaisia ei löytynyt niin sain ostaa saman hintaset vanteet kun nää naarmuuntuneet oli uutena
Leon FR 20vt
Täällähän ajetaan todella järjettömästi päin punaisia. Ei ole onneksi vielä omalle kohdalle sattunut, mutta riittävän monesti on liipannut läheltä. Sen sijaan, että poliisit kerää tutkien ja kameroiden kanssa rahaa valtateillä saisivat tulla muutamaksi viikoksi tekemään ajotapavalvontaa valo-ohjattuihin risteyksiin. Kyllä siinäkin rahaa hyvin tulisi, tuostahan rapsahtaa 10 päiväsakkoa (+/- 2-4)...On 2004-09-10 13:51, Fallen wrote:
eli siis tämä kylkeen ajanut ajoi päin punasia. eli vika ei ollut minun..