Kyllä toi ruostuminen on tasan tarkkaan siitä kiinni miten on autoa pidetty ja onko siinä kunnon ruostesuojaukset jos sillä ajetaan talvella.
Ittellä -94 loppuvuonna ulosmyyty opeli ja siinä ei ole mitään ruostesuojauksia ja kaikki pellit on 100% ruostettomia.
Tolla ei kyllä ole ajettu talviolosuhteissa kun n.3kk mutta silti.
Itte pesen auton noin 3kertaa viikossa ja kyllä mä ainakin kuivaan ja putsaan tiivisteet joka pesun yhteydessä.
Itte oon sitä mieltä ,että kyllä noi kaikki autot ruostuu jos niitä ei hoida.Erikseen sitten semmoset tyyppiongelmat kun foordilla on näissä 2001 vuoden focuksissa ym.
b-omega ja ruostetta perk......!!!
Onkohan vuonna 1997 parannettu autoa sillä oma 2.5V& Omega farkku on ainakin em. paikoista täysin ruosteeton. Otin jopa irti nuo ikkunalistat ja alta paistoi kaunis maalipinta.On 2004-09-11 19:17, Tabe wrote:
Voi RÄHMÄ ett nää opelixit on herkkiä ruostuu oma -96 mv6 niin jo pukkaa ruostetta ainakin takaovien alareunasta miss on se kumisuoja niin ku otin sen veke niin kas kas jo on pelti kärsineen näköistä..kyllhän se siel on saanu rauhas muhia ,ja sit viel ikkunoiden alatiivisteen välis ruosteen paskaaaaaa.
Juuri näin!Mulla kans sama homma,auto on -95 omppo ja takaovien reunat 100%ruosteettomat kuten muu autokin.Huolenpidolla auto säilyy..On 2004-09-13 09:36, Aatsi wrote:
Kyllä toi ruostuminen on tasan tarkkaan siitä kiinni miten on autoa pidetty ja onko siinä kunnon ruostesuojaukset jos sillä ajetaan talvella.
BTW:Turha sitä autoo on syyttää jos ei vesiletku pysy kädessä ja vahat on kuivunu purkkiin...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Leksa on 2004-09-13 18:31 ]</font>