sytytysongelmia seuraavaksi..
millanen toi katin korjaus? jos siinä vika ja tukkinut hiluil putken eikä kaasut kulje kunnolla? onk se helppo irrottaa.. tuntus kun kolistelin sitä (tee-se-itse -meiningillä) että olis hetkeks auttanut.. mut joo, tunnille..=)
toivottavasti auto lähtee ees pihasta liikkelle, että ei tarvii kävellä himaaan..
toivottavasti auto lähtee ees pihasta liikkelle, että ei tarvii kävellä himaaan..
kekkasin ongelman.. poltan koko auton
ei tästä muuten mitää tule.. Osa tutuist sanoo että ruiskus vikaa - ei oo halpaa..=/ voiko näin olla.. oudolta tuntuu kun lämpösenä hörähtää kivasti käyntiin.. ongelma on vaan kiihdytys.. mukava ohitella mummoja kun pitää hiljasella kaasulla mennä ohi ja kesää minuutin enne kuin pääsee ees vierelle..
pitäis kai alkaa kirjotella opelin elämän kertaa, joka tuntuu tulleensa tien päähän.. ainakin kohta jos hommat ei ala luistaa..
saa*ana, sanon minä.. ei ainakaan ole tylsää kotona kun aina voi jotain tsekata.. pkl!
pitäis kai alkaa kirjotella opelin elämän kertaa, joka tuntuu tulleensa tien päähän.. ainakin kohta jos hommat ei ala luistaa..
saa*ana, sanon minä.. ei ainakaan ole tylsää kotona kun aina voi jotain tsekata.. pkl!
- LouCCu
- 'Senator'

- Viesti:
mulla oli vähän samantyyppisiä ikäviä ongelmia astrassani.
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... &forum=4&6
Ruiskuun mullakin kaikki epäili mutta yksi tietämätön henkilö heitti sitten hyvän jutun mikä auttoi: Bensansuodatin ka tulppien vaihto ja taas alko astra kulkee.
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... &forum=4&6
Ruiskuun mullakin kaikki epäili mutta yksi tietämätön henkilö heitti sitten hyvän jutun mikä auttoi: Bensansuodatin ka tulppien vaihto ja taas alko astra kulkee.
-
Täydet75hevosvoimaa
- 'Agila'
-
Täydet75hevosvoimaa
- 'Agila'
http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... &forum=5&0
Käykää tsiikamssa jos vaik innostuis joku klapipää =D
Käykää tsiikamssa jos vaik innostuis joku klapipää =D
no niin, nyt selvis että ei anna kipinää.. katsoin virranjakajan kannen joka oli halki ja vaihdoin uuteen.. mutta ei mitään.. mitä muuta voisi olla rikki? mahtaako pyöriäkin olla mennyt rikki? entä mites se moduuli tms. joka on jakajan kyljes, voiko vika löytyä siitä..??
Tulpat on kyllä uudet ja tulpanjohdotkin ihan hyvässä kunnossa..
Katselin sitä jakajan sisältöä ja huomasin että pyörijän jälkeen tulee joku (?) rautanen osa joka ei pyöri vaikka starttaa.. se oli sisältä aika ruosteessa ja muutenkin hapettuneen näköinen.. siihen rautaosaan menee muutama johto? mikä kyseessä?
voiko olla viallinen ja voiko itse vaihtaa..
Mutta eteenpäin ollaan päästy.. Kiitos tähän astisista neuvoista jokaiselle tasapuolisesti
Tulpat on kyllä uudet ja tulpanjohdotkin ihan hyvässä kunnossa..
Katselin sitä jakajan sisältöä ja huomasin että pyörijän jälkeen tulee joku (?) rautanen osa joka ei pyöri vaikka starttaa.. se oli sisältä aika ruosteessa ja muutenkin hapettuneen näköinen.. siihen rautaosaan menee muutama johto? mikä kyseessä?
Mutta eteenpäin ollaan päästy.. Kiitos tähän astisista neuvoista jokaiselle tasapuolisesti
oh pliis, jos joku tietää skriivaa jtk:n pientä tänne.. meitsi delaa muuten.. hometta siellä, hometta täällä... pikku hiljaa.. mitattii mittarin kans eikä mitää vaik virrat päällä.. voisiko syy olla moduulissa? minkäs hintasta vempelettä?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Marko-85 on 2004-09-24 18:58 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Marko-85 on 2004-09-24 18:58 ]</font>
-
Täydet75hevosvoimaa
- 'Agila'