Mitähän tuo vika koodi tarkoittaa?
Itse veikkaan sytytysmodulissa olevaa vikaa!?
(C20LET)
Auto alkaa rykimään ja polttamaan aineet putkessa kun kierrokset on 4000:ssa ja lähtee sitte taas normaalisti.Tämä siis silloin kun vikavalo palaa. Kun viat on nollattu, auto pelaa hyvin siihen asti kunnes valo jälleen syttyy!
Osaako kukaan jelpata!?
EST line coil cylinder 2&3 (voltage high) ???
- opeltuning
- 'Senator'

42 First gear position switch - voltage high Wiring short to positive, first gear position switch
sulla on väärä luettelo mistäs katot niitä elikkä kun sulla ei o F28 laatikko niin boxi ei tunnista ahtopaineita ja syttyy vikavalo ja ei anna ahtaa kun 0.3bar jos sulla on joku katkasia nuiden piuhojen välissä niin ota pois mulla ei o itellä mitään eikä tuu mitään ongelmaa tuon pystyy kans ohittaa sillee että kun käytät ykkös vaihdetta niin elä nosta ahtoja kovin korkeelle ja vaihdat 2 vaihteen niin ei pitäisi vikavalon syttyä
sulla on väärä luettelo mistäs katot niitä elikkä kun sulla ei o F28 laatikko niin boxi ei tunnista ahtopaineita ja syttyy vikavalo ja ei anna ahtaa kun 0.3bar jos sulla on joku katkasia nuiden piuhojen välissä niin ota pois mulla ei o itellä mitään eikä tuu mitään ongelmaa tuon pystyy kans ohittaa sillee että kun käytät ykkös vaihdetta niin elä nosta ahtoja kovin korkeelle ja vaihdat 2 vaihteen niin ei pitäisi vikavalon syttyä
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Valo syttyy oli siinä anturi tai ei! Ja ahto paineet nousee aina sinne 1.5baariin...vika valo ei vaikuta siihen!
Niin ja valo syttyy aina isolla vaihteella ajettaessa...eli vaikka ykösellä kierrättää kuinka niin valo ei syty! Kyllä mä luulen et vika on sytkä puolella, koska vaihdettuani tulpat, tulpanjohdot ja virranjakajan kannen niin vika pieneni jo todella paljon...enää ei rykäse kuin pikkasen!
<font size=-1>[ This Message was edited by: VP on 2004-09-24 00:01 ]</font>
Niin ja valo syttyy aina isolla vaihteella ajettaessa...eli vaikka ykösellä kierrättää kuinka niin valo ei syty! Kyllä mä luulen et vika on sytkä puolella, koska vaihdettuani tulpat, tulpanjohdot ja virranjakajan kannen niin vika pieneni jo todella paljon...enää ei rykäse kuin pikkasen!
<font size=-1>[ This Message was edited by: VP on 2004-09-24 00:01 ]</font>