oli tuossa sateiden aikana kastunu kadetin kuskin jalkatila suurinpiirtein vedenpaisumus asteelle ja sitä tuossa kuivatellessa heräs kysymys, ett mitenhän ton kadetin(vm.90 1.6) tuulilasiin satavan veden kuulus poistua?
tuossa mun autossa tapahtu ainaski niin, ett ensin vesi valu sen muoviritilän alla olevaa kaukaloa pitkin sinne sivuille ja siel olevasta aukosta jostain lokasuojan vierestä sit maahan..onko toi ihan normaalia, ku nois muissa topiceissa puhuttiin jostain veden poistoputkista, mut ei niitä mulla ainakaan näkyny?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Solifer on 2004-09-26 22:31 ]</font>
sadevedestä..
Oiskohan tilanne se, että siellä vedenpoistokanavassa on reikä, josta sitten vesi valuu sisälle? Mulla ainaki omegassa oli sinne ruostunu sormenpään kokone reikä josta lorutti pikkase aina vettä jalkatilaan...
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
kyllä sieltä pitäis veden poisto tötterö löytyä. se on suunilleen auton keskilinjalla. omassa autossa se lirutti veden ohjausvaihteeseen raidetankojen kiinnitys pisteen päälle. se ei ole putki vaan se on sellainen kartio kumi tötterö noin 10cm pitkä ja 4cm paksu.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.