Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Minulla pimeni mittaristo edellis iltana löytyykö siiheen oma sulake vai onko mahdollista että joku johto on irrallaan tai katkennut.
En ole ehtinyt tarkistaa se sulake homma kun joutuu olemaan töissä koko ajan prkl!!
Hieman ohi asian mutta kuitenkin. Mulla on a-vectra, ja sen valojen muistutin eli se saakelin summeri on ruvennu huutamaan aina kun avaa oven, vaikka auto olis käynnissä. aiheuttaa välillä kovanlaatuista vitutusta. NEUVOJA?
On 2002-10-11 23:53, pebe wrote:
missä tämä ko summeri muuten on? Olen ajatellut vaihtaa siihen jonkun toisen äänen. Aivan sama minkä mutta menee hermot siihen ininään...
Värkkää siihen grande valse..
F-astrassa on semmonen tilulilu...
On 2002-10-11 16:50, TheMan wrote:
Hieman ohi asian mutta kuitenkin. Mulla on a-vectra, ja sen valojen muistutin eli se saakelin summeri on ruvennu huutamaan aina kun avaa oven, vaikka auto olis käynnissä. aiheuttaa välillä kovanlaatuista vitutusta. NEUVOJA?
Maavika. Eli se saa maita jostain toista kautta mistä pitäs. Mulla oli menny pakkivalon kytkin rikki ja se aiheutti mulla kyseisen reaktion ja pimenti ajovalokatkasiasta ja sumuvalokatkasijasta taustavalon.
Eli kattopa onko jokin muu paikka ruvennu reistaa samalla.