Positiivinen yllätys Omega MV6:ssa

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
timok
OCF Luisukunkku 2012
OCF Luisukunkku 2012
Viesti:

Viesti Kirjoittaja timok »

On 2004-09-30 21:35, Pekka wrote:
On 2004-09-28 09:03, Pekka wrote:
Mutta,mutta mitäs kultakorvat suosittelisi korvauskaiuttimiksi
Eikö ole suositella mitään?
pioneer TS-H1703
Kuva
tai
spl S-6.2 Kuva

<font size=-1>[ This Message was edited by: timok on 2004-09-30 21:50 ]</font>
Pekka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Pekka »

Kiitos, hintaluokka ok(~100,-) ei liene kannattavaa hankkia arvokkaampia jos "ajaa" ilman vahvistinta - siis pelkällä soittimella (ei tosin alkup.) Seuraava kysymys; meneekö mikätahansa 6,5" 2-tie erillissarja paikoilleen "heittämällä" ja mihin noita suotimia on porukka jemmaillu? (millainen muuten on org. suodatus)
Hakola
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Hakola »

On 2004-09-30 22:44, Pekka wrote:
Kiitos, hintaluokka ok(~100,-) ei liene kannattavaa hankkia arvokkaampia jos "ajaa" ilman vahvistinta - siis pelkällä soittimella (ei tosin alkup.) Seuraava kysymys; meneekö mikätahansa 6,5" 2-tie erillissarja paikoilleen "heittämällä" ja mihin noita suotimia on porukka jemmaillu? (millainen muuten on org. suodatus)
Ei mene midit ihan heittämällä, ovessa on soikeahko reikä ja vaikka reijästä tekisi jollain ilveellä pyöreän niin elementin magneetti ottaa kiinni oven rakenteisiin... Vanerista vaan alkuperäiskaiuttimen rungon korkuiset korotuskaulukset ja bitumimattoa ovipeltiin niin hyvä tulee. Ilmeisesti jotein muovisovitteitakin on muuten jossain tarjolla.
Diskantti menee vähemmällä vääntämisellä. Itse ymppäsin diskantin osat heti diskantin taakse, kunhan ensin poisti sen pehmusteen siitä takaa.
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Timotee »

On 2004-09-30 21:35, Pekka wrote:
On 2004-09-28 09:03, Pekka wrote:
Mutta,mutta mitäs kultakorvat suosittelisi korvauskaiuttimiksi
Eikö ole suositella mitään?
Dynaudiot kuten mulla? :grin: Taisinkin vahingossa ostaa ihan kelpo kaiuttimet...
MV6
Aika
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Aika »

Tuo Pioneerin sarja, 1703, menee muuten tosi kivuttomasti paikoilleen, mutta jotku muoviklipsut piti diskanteista poikkasta että sopi.

Liittimet eivät väitteistä huolimatta ainakaan -98 MV6:n liittimiin käyneet. Ääni on alkuperäisiin verrattuna aivan loistava, soittimena minulla on Pioneer DEH-P6600.

Eli tuota voi kyllä suositella, helppo asentaa ja mitään alkuperäisestä poikkeavaa ei jää näkyviin.
Omega MV6 Sedan aut '98
Wesku79
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Wesku79 »

Kesällä laitettiin emännälle autoksi Megane coupe. Ostaessa kuullostelin, että yllättävän hyvin soi autossa. Viime viikolla piti sitten pienen fixailun vuoksi purkaa vähän ovien verhoiluja ja mitäpä sieltä löytyikään: ERITTÄIN POSITIIVINEN yllätys.

Eteen on vaihdettu Focalin K2 6.5" erillissarja ja takana jotkut Focalin 165HC 2-tie koaxiaalit. Voi hyvänen aika sentään, kuka hullu jättää autoliikkeen vaihtoautoon lähes 600 euron kamat paikalleen :eek:

Onhan se raha halpaa. Minä kun luulin, että oman autoni DLS kajarit oli tarpeeksi hyvät ja kalliit :roll:
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Tutun MV6:ssä (tuontipeli) lakkas ääni kuulumasta tyystin kun vaihtoi alkuperäisen kasettimankan tilalle cd-soittimen. Sille oli liikkeessä selitetty että autossa on joku audiohomma ja dsp kai vakiona että joka kaiuttimelle on oma vahvistin tms. eikä ne liikkeessäkään osanneet neuvoa sen enempää. Pelkästä vahvistimesta ja puuttuvasta herätteestä ei ollut kyse.
peekoo
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peekoo »

jossain mv6 malleissa on bosen kajarit + dsp ja vahvari löytyy varapyörän etupuolelta.
Tabe
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Tabe »

Itellä -96 mv6 tuontipeli ja vaihdoin sen oman kasetti mankan Sonyn mp3 soittimeen ja ei mitään vaikeuksia ollut .
Sillä vakio kasettimankalla nuhanen soundi mut uus mankka tilalla niin avot johan soi kivasti !!!
peekoo
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peekoo »

Mulla ´98 mv6 ja vaihdoin siihen blaukkarin mp3 soittimen. ratin napit toimii + auton oma näyttö, vaatii blaukkarin adapterin johtosarjaan.
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Tällä tutulla on sedani ja siinä tais olla pari subia hattuhyllyn alla - vakiona.
vectraboy
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja vectraboy »

joo kyllä volvoissa hyvin soi. porukoilla semmoinen uudemman mallin v70 ja siinä soi kyllä mielestäni tosi hyvin. mutta kyllä volvo niistä paremmista audioista rahastaakin, kattelin jostain niin taisi maksaa lisää pitkälti yli 2000 e että saa tuon paremman audiojärj. oisiko siinä nyt ollut 9 kaiutinta.
SENU -86
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja SENU -86 »

Mun kaveri osti tuonti MV6:sen ja siin ei toiminu popit ollenkaan.. no sitte se etti vikaa ja pääty jotenkin sinne peräluukkuun varapyörän ja etupuolella oli alkup.vahvari josta oli sulake palanu! se on Irmscher malli että olisko se niissä sitte :???:
jjvirtan
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jjvirtan »

Mun MV6 cd-boxi oli kans sellasessa paikassa ettei tuntematon löydä.
Verhoiltu ja takapaksissa sellaisessa paikassa että hankala löytää..
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2004-10-15 21:40, SENU -86 wrote:
Mun kaveri osti tuonti MV6:sen ja siin ei toiminu popit ollenkaan.. no sitte se etti vikaa ja pääty jotenkin sinne peräluukkuun varapyörän ja etupuolella oli alkup.vahvari josta oli sulake palanu! se on Irmscher malli että olisko se niissä sitte :???:
Joo, tääkin on Immscheri.
Vastaa Viestiin