Kiitos, hintaluokka ok(~100,-) ei liene kannattavaa hankkia arvokkaampia jos "ajaa" ilman vahvistinta - siis pelkällä soittimella (ei tosin alkup.) Seuraava kysymys; meneekö mikätahansa 6,5" 2-tie erillissarja paikoilleen "heittämällä" ja mihin noita suotimia on porukka jemmaillu? (millainen muuten on org. suodatus)
On 2004-09-30 22:44, Pekka wrote:
Kiitos, hintaluokka ok(~100,-) ei liene kannattavaa hankkia arvokkaampia jos "ajaa" ilman vahvistinta - siis pelkällä soittimella (ei tosin alkup.) Seuraava kysymys; meneekö mikätahansa 6,5" 2-tie erillissarja paikoilleen "heittämällä" ja mihin noita suotimia on porukka jemmaillu? (millainen muuten on org. suodatus)
Ei mene midit ihan heittämällä, ovessa on soikeahko reikä ja vaikka reijästä tekisi jollain ilveellä pyöreän niin elementin magneetti ottaa kiinni oven rakenteisiin... Vanerista vaan alkuperäiskaiuttimen rungon korkuiset korotuskaulukset ja bitumimattoa ovipeltiin niin hyvä tulee. Ilmeisesti jotein muovisovitteitakin on muuten jossain tarjolla.
Diskantti menee vähemmällä vääntämisellä. Itse ymppäsin diskantin osat heti diskantin taakse, kunhan ensin poisti sen pehmusteen siitä takaa.
Tuo Pioneerin sarja, 1703, menee muuten tosi kivuttomasti paikoilleen, mutta jotku muoviklipsut piti diskanteista poikkasta että sopi.
Liittimet eivät väitteistä huolimatta ainakaan -98 MV6:n liittimiin käyneet. Ääni on alkuperäisiin verrattuna aivan loistava, soittimena minulla on Pioneer DEH-P6600.
Eli tuota voi kyllä suositella, helppo asentaa ja mitään alkuperäisestä poikkeavaa ei jää näkyviin.
Kesällä laitettiin emännälle autoksi Megane coupe. Ostaessa kuullostelin, että yllättävän hyvin soi autossa. Viime viikolla piti sitten pienen fixailun vuoksi purkaa vähän ovien verhoiluja ja mitäpä sieltä löytyikään: ERITTÄIN POSITIIVINEN yllätys.
Eteen on vaihdettu Focalin K2 6.5" erillissarja ja takana jotkut Focalin 165HC 2-tie koaxiaalit. Voi hyvänen aika sentään, kuka hullu jättää autoliikkeen vaihtoautoon lähes 600 euron kamat paikalleen
Onhan se raha halpaa. Minä kun luulin, että oman autoni DLS kajarit oli tarpeeksi hyvät ja kalliit
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Tutun MV6:ssä (tuontipeli) lakkas ääni kuulumasta tyystin kun vaihtoi alkuperäisen kasettimankan tilalle cd-soittimen. Sille oli liikkeessä selitetty että autossa on joku audiohomma ja dsp kai vakiona että joka kaiuttimelle on oma vahvistin tms. eikä ne liikkeessäkään osanneet neuvoa sen enempää. Pelkästä vahvistimesta ja puuttuvasta herätteestä ei ollut kyse.
Itellä -96 mv6 tuontipeli ja vaihdoin sen oman kasetti mankan Sonyn mp3 soittimeen ja ei mitään vaikeuksia ollut .
Sillä vakio kasettimankalla nuhanen soundi mut uus mankka tilalla niin avot johan soi kivasti !!!
joo kyllä volvoissa hyvin soi. porukoilla semmoinen uudemman mallin v70 ja siinä soi kyllä mielestäni tosi hyvin. mutta kyllä volvo niistä paremmista audioista rahastaakin, kattelin jostain niin taisi maksaa lisää pitkälti yli 2000 e että saa tuon paremman audiojärj. oisiko siinä nyt ollut 9 kaiutinta.
Mun kaveri osti tuonti MV6:sen ja siin ei toiminu popit ollenkaan.. no sitte se etti vikaa ja pääty jotenkin sinne peräluukkuun varapyörän ja etupuolella oli alkup.vahvari josta oli sulake palanu! se on Irmscher malli että olisko se niissä sitte
On 2004-10-15 21:40, SENU -86 wrote:
Mun kaveri osti tuonti MV6:sen ja siin ei toiminu popit ollenkaan.. no sitte se etti vikaa ja pääty jotenkin sinne peräluukkuun varapyörän ja etupuolella oli alkup.vahvari josta oli sulake palanu! se on Irmscher malli että olisko se niissä sitte