Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
2.0 koneella varustettu masiina.oli noin 3 kuukautta sit kansipahvi vaihettiin . nyt taas hävii nesteet voiko olla TAAS tiiviste sökönä,onko ko koneessa joku tyyppivika?? onneksi eka vaihto merkkiliikkeessä niin puolivuotta muka takuuta? mistä saa edullisesti kansia?
Minulla on A-Vectrassa 2 l:n Ecotec moottori, josta myös häviää nesteet. Ilmeisesti kansitiiviste mennyt. Oliko kallis korjaus merkkiliikkeessä? Jos merkkiliikkeen korjaus on noin kurja, minun kannattaa ehkä viedä auto kyläsepälle.
Mun F-Astrassa (X20XEV) oli sama vika (entisellä omistajalla), tuli vaidettua kansipahvia merkkiliikkeessä mutta pari kuukautta myöhemmin ilmestyi sama vika! Silloin ne laittoi tuliterän koneen siihen, auto silloin ajettu 143500km! Taitaa olla tyyppivika!
On 2002-10-15 05:43, sepik wrote:
käytin huollossa ja sanoivat että joko kansipahvi tai kansi HALKI!! nestettä tulee kiihdyttäessä putkesta kuin suihkusta!
auts....
itellä hävitti 2.0i 8v vettä, pahvihan siitä oli mennyt, mutta ei sentään suihkuttanut vettä putkesta..