B-mallin vectra

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
sepik
'Agila'

Viesti Kirjoittaja sepik »

2.0 koneella varustettu masiina.oli noin 3 kuukautta sit kansipahvi vaihettiin . nyt taas hävii nesteet voiko olla TAAS tiiviste sökönä,onko ko koneessa joku tyyppivika?? onneksi eka vaihto merkkiliikkeessä niin puolivuotta muka takuuta? mistä saa edullisesti kansia?
lilla v
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja lilla v »

Minulla on A-Vectrassa 2 l:n Ecotec moottori, josta myös häviää nesteet. Ilmeisesti kansitiiviste mennyt. Oliko kallis korjaus merkkiliikkeessä? Jos merkkiliikkeen korjaus on noin kurja, minun kannattaa ehkä viedä auto kyläsepälle.
pebe
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja pebe »

lilla, voitko laittaa kokemuksia tuosta autostasi, elikös se oli a veccu 2.0l 16v
kerro mitä hyvää, huonoa jne...
kiitos...
sepik
'Agila'

hintaa 6000mk
Evotec
OCF Member 2020
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Evotec »

Mun F-Astrassa (X20XEV) oli sama vika (entisellä omistajalla), tuli vaidettua kansipahvia merkkiliikkeessä mutta pari kuukautta myöhemmin ilmestyi sama vika! Silloin ne laittoi tuliterän koneen siihen, auto silloin ajettu 143500km! Taitaa olla tyyppivika!
G T S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja G T S »

Mulla kadotti kans nesteet. Vika löyty merkkiliikkeen huollossa ja oli vuotava vesipumppu. Ensiksi epäilivät kannentiivistettä. Homma makso n. 50 escudoo...
sepik
'Agila'

käytin huollossa ja sanoivat että joko kansipahvi tai kansi HALKI!! nestettä tulee kiihdyttäessä putkesta kuin suihkusta!
Miro.Simounen
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

On 2002-10-15 05:43, sepik wrote:
käytin huollossa ja sanoivat että joko kansipahvi tai kansi HALKI!! nestettä tulee kiihdyttäessä putkesta kuin suihkusta!
auts....
itellä hävitti 2.0i 8v vettä, pahvihan siitä oli mennyt, mutta ei sentään suihkuttanut vettä putkesta..
Vastaa Viestiin