Ostin romuksi ajetun MV6:n, jossa on alla alumiini vanteet, ongelmana on lukkopultit jotka on vanteissa 1kpl/vanne, millä ihmeellä avaan pultin vannetta hajoittamatta. Rengasliike pysytyy avaamaan, mutta auto pitäis viedä sinne , eikä se oikein ole mahdollista.
Kannattaa sitten koettaa saada kunnon sauma sinne jos meinaat hitsata. Itse neljä lukkopulttia irroittaneena voin sanoa että kaks iltaa meni ja hermot.
Jos ei täysin pyöreä niin voimahylsy voimalla hakaten päälle niin pitäis lähteä. Itsekin hukkasin aikanaan avaimen ja pitkään kesti keksiä keino, tolla lähti hyvin.
se on Täysin pyöreä . keskellä on sellainen korkeampi osa n 10mm paksu ja reunoilla (kehällä) on neljä satunnaisessa paikoissa olevaa "kuoppaa" jonne hylsyn piikkien pitäisi mennä. Tuntuu tuo hitsi tällä hetkellä parhaalta idealta.
On 2004-10-18 14:50, Ooppelimies wrote:
Itse ainakin kävisin ostamassa/lainaamassa rengasliikkeestä sopivan avaimen, eikä liene maksa edes kovin paljoa?
Jos on hyvä lukkopulttisarja niin sopivaa avainta ei hevin löydy, omassa tais olla 2,3milj yhdistelmää.. Kyllä, kokeilimme muutamaa rengasliikkeessä.
On 2004-10-18 14:50, Ooppelimies wrote:
Itse ainakin kävisin ostamassa/lainaamassa rengasliikkeestä sopivan avaimen, eikä liene maksa edes kovin paljoa?
eihän tuossa lukko mutterissä olis mitään järkeä jos joka rengasliikkeessä saisi sopivan mutterin/avaimen joka sarjaan
Tuolla on ollut myynnissä sellanen työkalu sarja jolla pitäis saada auki just noita lukko pultteja jos on avain hukassa.Tosin aika kallis 145€ www.suomentyökalu.fi
Eihän se kallis ole, sen 145€ tienaa jo ekalla myydyllä setillä takaisin.
Oli vaan äsken naapurin Volvo pukeilla tossa parkkiksella, oliskohan joku tarvinu siltä vanteet vai vaihtaakohan se talvikumeja.
Onko se suomessa lintattu mv6,jos on niin soita edelliselle omistajalle ja kysy jos sillä olisi se avain tallessa,tai miksei sitä voi soitella vaikka saksaan jos kielen taitaa.
On 2004-10-18 16:11, Tunari-82 wrote:
Onko se suomessa lintattu mv6,jos on niin soita edelliselle omistajalle ja kysy jos sillä olisi se avain tallessa,tai miksei sitä voi soitella vaikka saksaan jos kielen taitaa.
täytyypä vielä kokeilla soitella jos vastaisi puhelimeen, vähän on hiljaista ollut ku olen yrittänyt soitella.