C20NE kulutus??
-
veecuilija
- 'Admiral'

- opelmeister
- 'Senator'

-
veecuilija
- 'Admiral'

Mun vanha peli 2.1 Sierra vei tienpäällä alle 8litraa ja täällä taajamssa ihan sikana 12litraa. Siis sillon ku ajo sellasii pikkumatkoja ja auto seisoi pitkään suhteessa ajettuihin kilometreihin. Mistään ei kuitenkaan tullut vuotoja, joten aattelin vaan sen vievän kaupungissa niin paljon.
Syyksi paljastui tankin päälle ruostunut lähes nyrkin kokoinen reikä, jota ei mitenkään voinut havaita päälle päin. Ei ees bensa haissu. Sieltä sitä bensaa pääs hyvin haihtumaan parkissa ollessaan. Tankki vaihtoon ja taajamakulutus putos heti pari litraa...
-nemo-
Syyksi paljastui tankin päälle ruostunut lähes nyrkin kokoinen reikä, jota ei mitenkään voinut havaita päälle päin. Ei ees bensa haissu. Sieltä sitä bensaa pääs hyvin haihtumaan parkissa ollessaan. Tankki vaihtoon ja taajamakulutus putos heti pari litraa...
-nemo-
joo, mulla taitaa olla samainen ongelma...
vaihdoin siihen happitunnistimen eikä sekään auttanut. Ja taas kun katottiin
huollossa tietokoneella, niin ei siellä
mitään vikaa ainakaan näyttänyt mikään.
joten kummallistahan tämä on ?
ilmanputsaria ja tulppia mä en ole vielä vaihtanut, mutta ne kyllä lähtee vaihtoon ihan kohta. jos joku tän ongelman nyt saa ratkaistua, niin postatkaa ihmeessä, tai mailatkaa vaikka minulle jos vaikka olen unohtanut käydä lukemassa
noh, odotellaan...
T: Scorp
vaihdoin siihen happitunnistimen eikä sekään auttanut. Ja taas kun katottiin
huollossa tietokoneella, niin ei siellä
mitään vikaa ainakaan näyttänyt mikään.
joten kummallistahan tämä on ?
ilmanputsaria ja tulppia mä en ole vielä vaihtanut, mutta ne kyllä lähtee vaihtoon ihan kohta. jos joku tän ongelman nyt saa ratkaistua, niin postatkaa ihmeessä, tai mailatkaa vaikka minulle jos vaikka olen unohtanut käydä lukemassa
noh, odotellaan...
T: Scorp
Meni vähän aiheen vierestä mutta...
Astra 1.6 Eco (74kW) +tomaatti maantiellä 8-9 l, kaupugissa 10 ei meinaa riittää. Olen pistänyt kulutuksen laatikon piikkiin. Mutta onko muilla kokemuksia samanlaisen paketin kulutuksesta?
<font size=-1>[ This Message was edited by: JaKo on 2002-10-21 09:48 ]</font>
Astra 1.6 Eco (74kW) +tomaatti maantiellä 8-9 l, kaupugissa 10 ei meinaa riittää. Olen pistänyt kulutuksen laatikon piikkiin. Mutta onko muilla kokemuksia samanlaisen paketin kulutuksesta?
<font size=-1>[ This Message was edited by: JaKo on 2002-10-21 09:48 ]</font>
joo joku toss aijemmin mainitsi että ilmanputsari tuskin vaikuttaa tuli vaan mieleen että jos meinas että se EI vaikuta kulutukseen olleessaan paskanen niin kansii varmaan miettii uudestaan diesel koneissa kulutus voi nuosta jopa 2-3 litraa /100km ja miks ei myös bensa koneissa...
myös suuttimet ja bensa järjestelmän liat vaikuttaa paljon kulutukseen...
sekä tietenkin niin kaukainen asia kuin rengaspaineet!!!!
vaihdelaatikko on tietenkin yksi asia vielä mutta silloin yleensä sen tietäisi...
itsehän ajoin yli puolivuotta autolla jossa oli tupla vaakaimut ja ZF laatikko kyyti oli kyllä sen mukaista mutta niin oli kulutuskin 10 alle sai vain haaveilla kaupungissa 20 oli tosi asia....
myös suuttimet ja bensa järjestelmän liat vaikuttaa paljon kulutukseen...
sekä tietenkin niin kaukainen asia kuin rengaspaineet!!!!
vaihdelaatikko on tietenkin yksi asia vielä mutta silloin yleensä sen tietäisi...
itsehän ajoin yli puolivuotta autolla jossa oli tupla vaakaimut ja ZF laatikko kyyti oli kyllä sen mukaista mutta niin oli kulutuskin 10 alle sai vain haaveilla kaupungissa 20 oli tosi asia....