Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Eli tuommoinen projekti on enemmän kuin suunnitteilla 1995-mallin A-Vectraan. Onko kukaan koskaan kysynyt katsastusasemalta/opelilta saako tuon swapin tehdä lainsäädännön puitteissa? Jostain muistan kuulleeni, että A-Veccua ei ole päästöluokiteltu uudelleen X-sarjan koneille..
Maanantaina pitää selvittää itse, jos kukaan ei täällä sitä tiedä.
[quote]
On 2004-11-06 00:59, Sutii_82 wrote:
Eikös A2 vectraa ole X20XEV koneella? Ohan sitä.Miksei vois vaihtaa, onhan kyseistä A Vectraa tehty X20XEV koneella.
siis täh....tuo vectrahan on jo xev koneella, ja xe pitäis saada, jos oikein ymmärsin...ei tajua
Myös käytännössä sen pitäisi täyttää vaatimukset, onhan C20XE:tä vielä 1996-mallin Astrassakin.. Kaupat koneesta on rahan siirtoa vaille tehty ja kävelen huomenna katsastuskonttorille kysymään, mitä tehdä.
Muutenhan tuo on suht "kivuton" operaatio, tolpat ja jarrut edessä/takana samat, vetarit samat, laatikko jää aavikkovitosen takia myös samaksi, mikä konemuovin alla jo on. Eli ilmeisesti maahantuojalta pitäisi saada eroavaisuustodistus, vai riittääkö tuohon esim. osalista varaosaliikkeestä, josta selviää, että kamat on samoja?
Kytkin menee kyllä uusiksi, oiskos kellään suosituksia? Samoin pakosarjasta ois samanmoinen kiinnostus
saa sen sinne laittaa katsastus miehen kanssa katseltiin nuita opelin lappuja ku O.P.A:n vectra katsastettiin niin C20XE täyttää päästönormit 30.12.1996
Kiitos, madi Ei siis tarvi huomenna välttämättä ajella katsastusaseman kautta.. Muistatko, mitä lappuja pitää olla messissä, kun menee muutoskatsastamaan?
Minun piti käyttää oma vekkuli paikallisessa Opel-merkkiliikkeessä, jossa tekivät eroavaisuustodistuksen ja todistivat samalla sen, että ko. kone (C20XE) täyttää ne tietyt päästöarvot. Voisin listata vaihdetut osat tänne, jos tarviit. (ei oo just nyt käsien ulottuvilla) Niin ja katsastus mies halusi nähdä vielä kauppakirjan koneesta, että se on varmasti minun, eikä esim. varastettu... Niin, ja tuo laatikko meni ainakin minulla vaihtoon, koska se on vertailu autossa eri, kuin alkup. laatikko (F18 -> F20). Alkup. kone autossani oli C20NE.
..Eli pitää tehdä EVO500:en kanssa siis kauppakirja Vertailtiin Osatoimituksessa noita osia ja aikaisemmin mainitsemani siis samoja. Toivottavasti tuota laatikkoa ei tarvi välttämättä vaihtaa, haluaisin pitää tuon säästövitosen Mikäs laatikko tuossa mun autossa muuten on?
RedTop: paljonko liike halusi rahaa tuosta eroavaisuustodistuksesta? Tekivätkö mielellään?
RedTop: paljonko liike halusi rahaa tuosta eroavaisuustodistuksesta? Tekivätkö mielellään?
Kaksi A4 -paperia maksoi 100e. Liekkö sit ollu jotain parempaa laatua, vai olikohan jotain erikoismustetta? Tekivät sen mielellään, mutta olen kuullut, etteivät enää tekisi... Niin ja tekniikan luovuttajana toimi Saksasta tuotu vectra 2000 ja sen mukana ei tullut TUV -todistusta, jotta sekin piti hankkia vielä jordanian eli rapakon toiselta puolelta, eli lyhyesti sanottuna Saksasta.
En tiedä pitääkö sinun vaihtaa noita kaikkia osia, koska minun autossanihan oli alunperin C20NE kone ja sinulla X20XEV, onko niissä alustassa eroja?
<font size=-1>[ This Message was edited by: RedTop on 2004-11-08 20:08 ]</font>