Astran loota

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vairus
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Vairus »

On 2004-09-10 09:24, Anodi wrote:
Olen kyllä kuullut, että opelisteilla on ollut näitä vaihteisto ongelmia.
Joo nää on kyllä loistavia nää kun kadetti on ruostunut ja muutamissa koneissa jakopäässä vikaa niin nyt onkin sitten jo vaihdelaatikot perseeestä jne..
Kuva
Corsa Gsi C16Xe 94-
dakett
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja dakett »

Minullakin on ollut vaikeuksia vaihteiden kanssa. Etenkin kylmällä kakkonen on vaivalloinen. Auto on 2000vm 1.6 16v, hieman yli 80tkm ajettu... Onko kenelläkään muulla ollut vaikeuksia näinkin uuden auton vaihteiden kanssa?
Paljon kustantaa suunnilleen vaihteisto-öljynvaihto merkkiliikkeessä?
Anodi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Anodi »

tästähän on toinenkin topicci http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... forum=5&20

ja joensuun seudulla noin 40 euroa öljynvaihto, (imuvaihto).
Jope
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Jope »

On 2004-11-05 13:19, keltanokka wrote:
Minulla on 1.8 16V myllyn yhteydessä F18 laatikko. Kihisee niin pirusti tyhjäkäynnillä ja kun painaa kytimen pohjaan niin hiljenee heti. On niin hiton jäykkä aamulla, jo mitättömien yöpakkasten jälkeen ja juuri vaihdoin siihen öljyt jotka hain merkkikorjaamolta. Myös kun lämpimällä autolla vaihtaa alas eteenkin ykköselle niin vaikka kytkinpoljin pohjassa, laatikko hiton jäykkä ja huomaa että vetoa siirtyy moottoriin päin. Vaijeria olen säätäny niin ei kait siinä paljoan muutakaan mahdollisuutta kun että paininlaakeri/asetelma sanomassa ittensä irti... :sad:
Kun seur. kerran tuntuu takkuavan, niin heitä vaihde vapaalle, kytkin pohjaan -ylös -pohjaan ja haluttu vaihde sisään. Tai vanha kunnon välikaasu.
Vastaa Viestiin