Kaukovalot näyttää puihin..(kirjaimellisesti).Vectra B

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Rape
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Rape »

Niin no tossahan se jo tuli.Pystyykö noita pitkien umpioita säätään erikseen ku valot paistaa sinne ja tänne.Lähivalot loistaa mielestäni inasen liian alas ja sitten taas pitkät näyttää aivan liian ylös.Kai noista umpion säätöruuveista molemmat umpiot liikkuu??Koska mun mielestä ne on madalluksen/säädön jälkeen alkanu näyttään minne sattuu.
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Itse olen pähkäillyt juuri saman asian kanssa, toinen pitkävalo näyttää aivan liian alas.
Ainakin itse sain korjattua toisen puolen pitkänvalon (joka näytti liian ylös :wink: ) liikuttelemalla polttimoa pidikkeessään. Yllättävän helposti menee poltin väärään asentoon, jolloin valot näyttävät päin seiniä.
_Mikko_
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja _Mikko_ »

Onkos B-vectrassa jo se "muovinen" lampun kanta. Niillä on tapana mennä paskaks=valot osottaa minne sattuu. Vai oliko se vaan astrojen ongelma
"Terve" on huonosti tutkittu...
JukeN
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja JukeN »

Pystyy säätämään kaukovalot erikseen. Itse säädin taannoin valoja näyttämään hieman ylemmäs. Umpion päällähän on kaksi kuusiokolo "pulttia" joista saa säädettyä.
Trinity
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Trinity »

Asiasta sivuten, voiko Vectra sport -99 sumuvalojen korkeutta säätää? Ne näyttää ihan liian alas.
Finl
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Finl »

sumuja voi säätää ainakin vm98 sportis. ja kannat tosiaan on muoviset vm98 autossa myös, kannattaa tarkistaa ne kiinnitykset ensin ja vaikka "asentaa" polttimo uudestaan ja katsoa mihin valot näyttää sitten
Kuva
Vectra on p0p
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

TM:ssä oli joskus juttua, että Valeon umpiot näyttää herkemmin puitten latvoja ku Carellon.
Nismo, millo lie taas ajos
Rape
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Rape »

No polttimothan ne siellä oli pitkin v....a paikallaan ja taas toimii.Kyl niistä kuusiokannoista säätyy ymmartääkseni molemmat umpiot samaan aikaan, toisesta korkeus ja toisesta sivusuuntaan.
Vastaa Viestiin