Niin no tossahan se jo tuli.Pystyykö noita pitkien umpioita säätään erikseen ku valot paistaa sinne ja tänne.Lähivalot loistaa mielestäni inasen liian alas ja sitten taas pitkät näyttää aivan liian ylös.Kai noista umpion säätöruuveista molemmat umpiot liikkuu??Koska mun mielestä ne on madalluksen/säädön jälkeen alkanu näyttään minne sattuu.
Itse olen pähkäillyt juuri saman asian kanssa, toinen pitkävalo näyttää aivan liian alas.
Ainakin itse sain korjattua toisen puolen pitkänvalon (joka näytti liian ylös ) liikuttelemalla polttimoa pidikkeessään. Yllättävän helposti menee poltin väärään asentoon, jolloin valot näyttävät päin seiniä.
Pystyy säätämään kaukovalot erikseen. Itse säädin taannoin valoja näyttämään hieman ylemmäs. Umpion päällähän on kaksi kuusiokolo "pulttia" joista saa säädettyä.
sumuja voi säätää ainakin vm98 sportis. ja kannat tosiaan on muoviset vm98 autossa myös, kannattaa tarkistaa ne kiinnitykset ensin ja vaikka "asentaa" polttimo uudestaan ja katsoa mihin valot näyttää sitten
No polttimothan ne siellä oli pitkin v....a paikallaan ja taas toimii.Kyl niistä kuusiokannoista säätyy ymmartääkseni molemmat umpiot samaan aikaan, toisesta korkeus ja toisesta sivusuuntaan.