Jakolaatikon öljyn saatavuus

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
shishkebab
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shishkebab »

Taitaa tuo nelivedon jakolaatikon öljy olla nykyään kiven alla, kun joka paikasta tuntuu olevan loppu. Tilasin sitä länsiauto varistoon melkeen pari kuukautta sitten. Kuukausi sitten tuli tekstiviesti että GM Finlandin mukaan öljyä suomessa viikolla 44 eli kuukausi sitten, mutta varistoon se tuli vasta tämän viikon aikana.

Noh, tänään kävin hakemassa öljyä ja sitä ei löytynyt kuin kaksi purkkia! Ainoastaan ne mitkä olin tilannut ajat sitten. Myyjäkin sanoi että mulla kävi hyvä zägä että sain tota öljyä....Pari kuukautta sitten katsottiin länsiauto variston kanssa että saksan maallakin oli öljy jo miinuksen puolella. Onkohan valmistus loppunut vai missäköhän mättää? Luulisi että kysyntää on vielä sen verran että kannattaa valmistaa?!?

Onko muilla ollu hankaluuksia saada kyseistä öljyä? Ja mistä yleensä olette hankkineet öljynne?

<font size=-1>[ This Message was edited by: shishkebab on 2004-11-19 14:46 ]</font>
Heimo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Heimo »

Samasta paikasta oon öljyt hommannu, tähän asti oon saanut muutaman päivän venauksella.
Mihin muuten tarvitset kaksi purkkia tota öljyä? Yhden purkin kokohan on juuri täyttömäärä...
export
OCF Partner
OCF Partner

Viesti Kirjoittaja export »

Heinäkuussa tilasin Opelin liikkessä ja aikoivat ilmoittaa tekstiviestillä, tänään soittivat että olin tilannu sitä ja nyt ois saatavilla :smile:
shishkebab
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shishkebab »

On 2004-11-19 15:01, Heimo wrote:
Mihin muuten tarvitset kaksi purkkia tota öljyä? Yhden purkin kokohan on juuri täyttömäärä...
Juu, tiedän että yks purkki riittää. Mutta itse vaihdan ne aina 10tkm välein aina moottorin öljyn vaihdon yhteydessä, joten on niitä hyvä olla hyllyssä jo valmiina ettei tarvii jatkuvasti juosta. (olisin ottanut kolme jos olisi purkit riittäneet)

Toivottavasti niitä saa jatkossakin yhtä nopiasti ku normaalisti...

Ps. Yllätyin noinkin toimivasta palvelusta että ilmottavat tekstiviestillä kun tavara haettavissa....(yleensä ei toimi noin hyvin)
Opel on POP!
JS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JS »

Taitavat olla nykyajassa jo osa Opel-liikkeistäkin. Tietokone lähettää viestin automaattisesti kun osa tulee.

Kätevä systeemi.
Tumppi82
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tumppi82 »

Itse tilasin Palinilta ja hain viikonpäästä oli tullut.
Golf 1.9pwrDiesel 4x4 & Calibra Cabriolet turbo 4x4
JTR
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja JTR »

MetroAuto Viikki löytyy reilusti.
Vastaa Viestiin