Taitaa tuo nelivedon jakolaatikon öljy olla nykyään kiven alla, kun joka paikasta tuntuu olevan loppu. Tilasin sitä länsiauto varistoon melkeen pari kuukautta sitten. Kuukausi sitten tuli tekstiviesti että GM Finlandin mukaan öljyä suomessa viikolla 44 eli kuukausi sitten, mutta varistoon se tuli vasta tämän viikon aikana.
Noh, tänään kävin hakemassa öljyä ja sitä ei löytynyt kuin kaksi purkkia! Ainoastaan ne mitkä olin tilannut ajat sitten. Myyjäkin sanoi että mulla kävi hyvä zägä että sain tota öljyä....Pari kuukautta sitten katsottiin länsiauto variston kanssa että saksan maallakin oli öljy jo miinuksen puolella. Onkohan valmistus loppunut vai missäköhän mättää? Luulisi että kysyntää on vielä sen verran että kannattaa valmistaa?!?
Onko muilla ollu hankaluuksia saada kyseistä öljyä? Ja mistä yleensä olette hankkineet öljynne?
<font size=-1>[ This Message was edited by: shishkebab on 2004-11-19 14:46 ]</font>
Jakolaatikon öljyn saatavuus
-
shishkebab
- 'Admiral'

- Viesti:
-
shishkebab
- 'Admiral'

- Viesti:
Juu, tiedän että yks purkki riittää. Mutta itse vaihdan ne aina 10tkm välein aina moottorin öljyn vaihdon yhteydessä, joten on niitä hyvä olla hyllyssä jo valmiina ettei tarvii jatkuvasti juosta. (olisin ottanut kolme jos olisi purkit riittäneet)On 2004-11-19 15:01, Heimo wrote:
Mihin muuten tarvitset kaksi purkkia tota öljyä? Yhden purkin kokohan on juuri täyttömäärä...
Toivottavasti niitä saa jatkossakin yhtä nopiasti ku normaalisti...
Ps. Yllätyin noinkin toimivasta palvelusta että ilmottavat tekstiviestillä kun tavara haettavissa....(yleensä ei toimi noin hyvin)
Opel on POP!