calibran kytkin remontti
-
juzatheman
- 'Senator'

-
juzatheman
- 'Senator'

-
juzatheman
- 'Senator'

Ainakin F16 laatikolla olevaan 8v calibraan saa vaihdettua kykimen alakautta luukusta,eli laatikkoa ei tarvi ottaa irti.
Öljyt pois lootasta,laatikon päästä toinen luukku auki,sieltä vedetään kytkinakseli pitkälle.
Kytkin asetelma pitää laittaa kasaan sellasilla U,n muotoisilla raudoilla et mahtuu tulemaan pois sieltä laatikon alla olevasta luukusta.Eli toinen painaa kykimen pohjaan ja toinen laittaa ne raudat paikalleen (3kpl riittää) ja näin asetelma jäi "kasaan".
Sitten vaan asetelman pultit auki ja levy/asetelma pois ja uutta tilalle.

Calibra c20ne -91
<font size=-1>[ This Message was edited by: Tunari-82 on 2004-11-21 15:38 ]</font>
Öljyt pois lootasta,laatikon päästä toinen luukku auki,sieltä vedetään kytkinakseli pitkälle.
Kytkin asetelma pitää laittaa kasaan sellasilla U,n muotoisilla raudoilla et mahtuu tulemaan pois sieltä laatikon alla olevasta luukusta.Eli toinen painaa kykimen pohjaan ja toinen laittaa ne raudat paikalleen (3kpl riittää) ja näin asetelma jäi "kasaan".
Sitten vaan asetelman pultit auki ja levy/asetelma pois ja uutta tilalle.

Calibra c20ne -91
<font size=-1>[ This Message was edited by: Tunari-82 on 2004-11-21 15:38 ]</font>
Onko varma että Calibra on ajettu 120tkm? Ettei vaan olisi ruuvattu 200tkm...? Mun entisessä 2000 16V Vectrassa oli mittarissa 320tkm kun möin sen, ja alkuperäinen kytkin oli käytössä, ja toimi vielä silloinkin mainiosti.On 2004-11-17 23:39, designer wrote:
kuuluuko c20xe kytkin kestää vaan 120tkm? toin opelin saksasta
Mulla ainakin vaikka oli päästetty enimmät öljyt laatikosta paihalle niin sieltä pääty luukusta sitä kusi lattialle ihan kiitettävästi.On 2004-11-21 20:20, Juheksi wrote:
Paitsi, että niitä öljyjä ei tartte ottaa pois sieltä laatikosta.
Tietty jos meinaa vaihtaa ne samalla
Sellasessa laatikossa ei varmaan tarvi päästää öljyjäkään pois,missä on se iso proppu jonka irrottamalla paljastuu kytkinakselin pää näkyviin.Mulla piti irrottaa koko laatikon päätymmäinen kotelo et sai kytkinakselin pään näkyviin.