Calibran raitisilmasuodatin
Kyllä se suodatin kannattaa olla siellä. Eipähän tarvitse hengittää pakokaasua ja niitä hiukkasia, mitä nastarenkaat asvaltista kaivaa jne...
Mimmi valitteli viime syksynä välillä pääkipua kun ajettiin pitempiä matkoja. Kun sitten huolsin autoa, niin pistin kiinni sellaisen aktiivihiilisuodattimen. Eipä enään valita.
Jos Wille- haluaa, että "tukka hulmuaa" niin laita sinne vapaavirtasuodatin
Mimmi valitteli viime syksynä välillä pääkipua kun ajettiin pitempiä matkoja. Kun sitten huolsin autoa, niin pistin kiinni sellaisen aktiivihiilisuodattimen. Eipä enään valita.
Jos Wille- haluaa, että "tukka hulmuaa" niin laita sinne vapaavirtasuodatin
Mulle sanottiin yhdessä merkkiliikkeessä, että se tuli mukaan vuodesta -93. Toisessa merkkiliikkeessä sanottiin, että mun -92 mallissa pitäisi olla. Mulla sitä ei ole.
Voiko sen lisätä jälkeenpäin, jos sitä ei ollut alunperin? Onkos siinä oltava jonkinlainen paikka/lokero sille kun näytti siltä, ettei siinä ole mitään semmosta?
Haynesin opus ei anna asiaan lisävalaistusta.
Voiko sen lisätä jälkeenpäin, jos sitä ei ollut alunperin? Onkos siinä oltava jonkinlainen paikka/lokero sille kun näytti siltä, ettei siinä ole mitään semmosta?
Itteäkin kiinnostais toi suodattimen jälkiasennus.Sysyllä lehden moskat yms.autossa sisällä ja keväällä hiekoitus hiekan pölyt,kun tota suodatinta ei ole.On 2004-12-09 08:41, Racoon wrote:
Mulle sanottiin yhdessä merkkiliikkeessä, että se tuli mukaan vuodesta -93. Toisessa merkkiliikkeessä sanottiin, että mun -92 mallissa pitäisi olla. Mulla sitä ei ole.
Ei mullakaan 92 calibrassa ollut paikkaa sille suodattimelle.Ostin sen suodattimen ja laitoin vaan siihen kaukalon päälle.Tiivistin reunat ilmastointiteipillä ja hyvin on pelannu.Ja on nimittäin vuoden ajojen jälkeen pikkasen musta se suodatin, eli kannattaa pistää.
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975