Calibran raitisilmasuodatin

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
calluman
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja calluman »

Katsoin searchia enkä löytäny juuri tähän kysymykseen vastausta. Onko -91 calibrassa raitisilmasuodatin? Pitäs vissiin tarkistaa se kaukalo siitä tuulilasin alareunasta ja kattoo minkälainen viljelmä sieltä löytyy.
Aatsi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Aatsi »

Se on juurikin tuolla mainitsemassasi "kaukalossa" joka kannattaa putsata samalla kun siellä muutenkin tongit.
Leon FR 20vt
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tunari-82 »

Mulla -91 Calibra ja en ainakaan omastani löytänyt suodatinta,sisälle pöllyää kaikki oravaa pinemmät roskat ja metsän eläimet.
wille-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wille- »

Ite viskasin koko suodattimen hevonkuuseen kun joskus alko lasit huurtumaan sen verran pahasti, suodatin oli käytännössä homeessa/märkä/täynnä paskaa... ei ollut edellinen omistaja hetkeen vaihtanut. Puhaltaa ilmaakin paljon paremmin ilman sitä, oikeen tuntu että tukka hulmuaa kun otti pois:)
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Kyllä se suodatin kannattaa olla siellä. Eipähän tarvitse hengittää pakokaasua ja niitä hiukkasia, mitä nastarenkaat asvaltista kaivaa jne...

Mimmi valitteli viime syksynä välillä pääkipua kun ajettiin pitempiä matkoja. Kun sitten huolsin autoa, niin pistin kiinni sellaisen aktiivihiilisuodattimen. Eipä enään valita.

Jos Wille- haluaa, että "tukka hulmuaa" niin laita sinne vapaavirtasuodatin :smile:
calluman
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja calluman »

Ei siellä ollu mitään suodatinta mutta havupaskaa oli. Nyt on puhas.
Racoon
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Racoon »

Mulle sanottiin yhdessä merkkiliikkeessä, että se tuli mukaan vuodesta -93. Toisessa merkkiliikkeessä sanottiin, että mun -92 mallissa pitäisi olla. Mulla sitä ei ole.
Voiko sen lisätä jälkeenpäin, jos sitä ei ollut alunperin? Onkos siinä oltava jonkinlainen paikka/lokero sille kun näytti siltä, ettei siinä ole mitään semmosta?
Haynesin opus ei anna asiaan lisävalaistusta.
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tunari-82 »

On 2004-12-09 08:41, Racoon wrote:
Mulle sanottiin yhdessä merkkiliikkeessä, että se tuli mukaan vuodesta -93. Toisessa merkkiliikkeessä sanottiin, että mun -92 mallissa pitäisi olla. Mulla sitä ei ole.
Voiko sen lisätä jälkeenpäin, jos sitä ei ollut alunperin? Onkos siinä oltava jonkinlainen paikka/lokero sille kun näytti siltä, ettei siinä ole mitään semmosta?
Haynesin opus ei anna asiaan lisävalaistusta.
Itteäkin kiinnostais toi suodattimen jälkiasennus.Sysyllä lehden moskat yms.autossa sisällä ja keväällä hiekoitus hiekan pölyt,kun tota suodatinta ei ole.
Opeca
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Opeca »

Ei mullakaan 92 calibrassa ollut paikkaa sille suodattimelle.Ostin sen suodattimen ja laitoin vaan siihen kaukalon päälle.Tiivistin reunat ilmastointiteipillä ja hyvin on pelannu.Ja on nimittäin vuoden ajojen jälkeen pikkasen musta se suodatin, eli kannattaa pistää.
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975
Vastaa Viestiin