Halvimmalla varmaankin saa kun ostaa räystäsbitumia(liima koko alalla) rullan. Rautakauppaan siis mars!
Ikäviä puolia ehkä se että laiton jälkeen joutuu imuroimaan irronneet kivet, mutta koska ohuempaa kuin se autoon tarkoitettu bitumi niin helpompi muotoilla/painella tiiviisti koriin.
Sokkelipolari on vielä kätevämpää tähän koska sitä saa myös ilman noita kiviä. ja täällä päin ainakin hinta tais olla 5m2 jotn 30e.
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Itse ostin K-raudasta 15Kg rullan bitumimattoa.
Liimaa siinä ei ollut,mutta parhaan lopputuloksen saa muutenkin esim. kuumailmapuhaltimella lämmittämällä,jotta bitumi tarttuu kunnolla koriin kiinni.
Jos kaupungistasi löytyy tukkuri/valmistaja bitumille(tai esim. äänieriste firma), niin sieltä vois saada edullisesti. Ostin itse ison kasan hukkapaloja pari euroa neliö, sitä paksuinta ja liimapohjalla. Palat olivat siis kuitenkin kokoa 1/4-1/2 m2.
Eh kiitti. Tietääkö kukaan pk-seudulta jotain firmaa, josta vois mahdollisesti löytyä jätepaloja? Yrityshausta oon ettinyt parifirmaa, mutta tuloksetta.