bitumia halvalla?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Ainarikki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Ainarikki »

Nyt on tullut kadetin äänieristys ajankohtaiseksi ja pitäisi saada bitumimattoa halvalla.Tietääkö kukaan suositella mistä sais kyseistä tavaraa?
nooppeli98
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja nooppeli98 »

Halvimmalla varmaankin saa kun ostaa räystäsbitumia(liima koko alalla) rullan. Rautakauppaan siis mars!
Ikäviä puolia ehkä se että laiton jälkeen joutuu imuroimaan irronneet kivet, mutta koska ohuempaa kuin se autoon tarkoitettu bitumi niin helpompi muotoilla/painella tiiviisti koriin.
|Niksu|
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Niksu| »

Sokkelipolari on vielä kätevämpää tähän koska sitä saa myös ilman noita kiviä. ja täällä päin ainakin hinta tais olla 5m2 jotn 30e.
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Onko noissa liima valmiina?
Nismo, millo lie taas ajos
|Niksu|
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja |Niksu| »

On koko matkalla

<font size=-1>[ This Message was edited by: |Niksu| on 2004-12-09 14:11 ]</font>
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Itse ostin K-raudasta 15Kg rullan bitumimattoa.
Liimaa siinä ei ollut,mutta parhaan lopputuloksen saa muutenkin esim. kuumailmapuhaltimella lämmittämällä,jotta bitumi tarttuu kunnolla koriin kiinni.
pine
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pine »

Jos kaupungistasi löytyy tukkuri/valmistaja bitumille(tai esim. äänieriste firma), niin sieltä vois saada edullisesti. Ostin itse ison kasan hukkapaloja pari euroa neliö, sitä paksuinta ja liimapohjalla. Palat olivat siis kuitenkin kokoa 1/4-1/2 m2.
Ainarikki
'Admiral'
'Admiral'

No mun kaupunkini on helsinki, niin veikkaisin, että sieltä löytyy niitä firmoja.Mitä firmaa ite silloin käytit, kun hait jätepaloja?
pine
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pine »

No, Mansessa sitä löyty Kangasalalta löytyvästä äänieristefirmasta..nimi oli...Äh, no eipä tietenkään tule mieleen.
Ainarikki
'Admiral'
'Admiral'

Eh kiitti. :smile: Tietääkö kukaan pk-seudulta jotain firmaa, josta vois mahdollisesti löytyä jätepaloja? Yrityshausta oon ettinyt parifirmaa, mutta tuloksetta.
Vastaa Viestiin