www.carstereocomponents.de

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
jas2
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jas2 »

onko kukaan tilannut tuolta soitinta?
miten yleensä tuolta saksan maalta tilattaessa, onko toimitus varma?
Tuo kyseinen pulju hieman arveluttaa, koska siellä pitää ensin maksaa rahat tilille.
Mutta hinnat houkuttaa: Sony CDX-M8800 suomessa maksaa noin 400-500€, kitupiikissä 369€ ja tuolla saksassa 289€. Eli miten on, kannattaako tuolta tilata? Mitä muita saksalaisia sivuja on olemassa, joissa kaupataan autohifiä?
Appura
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Appura »

Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Tossa on toi toinen topicci jossa on just juttua tosta caraudio24:sesta. Kyllä ite meinaan tilata sieltä postiennakolla suomeen. Ja se on kai vähä halvempi kun toi sun mainitsema carstereocomponents.
heimeri
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja heimeri »

Olen tilannut laitteita kaksi kertaa Carstereocomponentista. Palvelu on
ollut kerrassaan kiitettävää ja tuotteet
ovat tulleet perille hyvin pakattuina.
jas2
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jas2 »

paljonko postikulut olivat, kun tilasit sieltä carstereoscomponentsisitsatsa?
JJunior
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JJunior »

Tilattiin viimeviikon tiistaina 2kpl soittimia caraudio24.de ja tänään oli sit tulleet postiin! postikulut 25€ . ja postiennakolla tulivat! Suosittelen!

<font size=-1>[ This Message was edited by: JJunior on 2004-12-21 23:05 ]</font>
Appura
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Appura »

djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

Ite tilasin 6.12. soittimen tuolta caraudio24.de:stä. Eipä oo vielä kuulunut mitään, rupee pikku hiljaa v*tuttaa ku ei oo ollenkaan soitinta. Olen lähettänyt 6 mailia eikä niihinkään saa vastausta. Eli hirveän hyvää kuvaa tosta puljusta en kyllä ite oo nyt saanu vaikka kaikki muut sitä suositteleeki.

Edit: Mitäköhän tarkottaa "Steuergebiet: EU-Ausland"?? Toi oli ainut kohta mikä jäi epäselväksi kun tilasin tuolta ton soittimen. Tilausvaiheessa tohon kohtaan olisi kai saanut laittaa jonkun numeron tai tekstin??

<font size=-1>[ This Message was edited by: djtonzah on 2004-12-22 08:52 ]</font>
tuomas20
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tuomas20 »

Varmaan olisi tilaus kannattanut tehdä kunnolla eikä sitten myöhemmin ihmetellä kun ei paketit tuu perille :grin: Itse tilasin pioneerin deh-7600mp soittimen caraudio24:sta ja tuli muistaakseni 1-2 viikon sisällä tilauksesta... ei mitään moittimista, hyvä pulju!
Racoon
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Racoon »

Tilasin soittimen 2 kk sitten ja sanoivat, ettei skandinaviaan toimiteta postiennakolla. Tänne uskalsin maksaa etukäteen, koska homma näyttää toimivan, mutta johonkin muuhun nettifirmaan en olisi maksanut.
Kamat tulee sieltä nopeasti, jos löytyy hyllystä, mutta jos tulee ongelmia, niin selvitys on nihkeätä. Mulla paketti katosi ja vastaus sieltä oli, että kysy postista. Meilasin, että antakaa nyt jotain faktaa, niin tuli linkki saksan kuljetusfirman sivulle, jossa oli vaan jotain ihme koodeja. Itse sai sinnekin soittaa, eivät auttaneet. Lopulta syyllinen löytyi läheltä, oman kylän rahtitoimisto hautoi pakettia.
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

On 2004-12-22 09:17, tuomas20 wrote:
Varmaan olisi tilaus kannattanut tehdä kunnolla eikä sitten myöhemmin ihmetellä kun ei paketit tuu perille :grin: Itse tilasin pioneerin deh-7600mp soittimen caraudio24:sta ja tuli muistaakseni 1-2 viikon sisällä tilauksesta... ei mitään moittimista, hyvä pulju!
Olikohan toi mulle tarkotettu? Kyllä mä kaikki tiedot sun muut laitoin oikein ja sain kaikesta muusta selvää paitsi tosta yhestä kohasta. Tilausvahvistuskin tuli sähköpostiin, mutta linkissä joka siinä mailissa on niin lukee koko ajan että "tilaus vastaanotettu"..

Tilasin Pioneerin DEH-P3600MPB:een ja hintakin on ehtinyt tilauksen jälkeen nousta 10€:lla. Eikö heillä sitten ole tota soitinta varastossa. Saiskohan ton tilauksen jotenkin poistettua, jotta vois laittaa uuden tilauksen sisään. Prkle ku mulla on aina huono tuuri.. :sad:
heimeri
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja heimeri »

Carstereocomponentin postikulut olivat molemmilla kerroilla noin 20 e.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Carstereocomponents on ihan luotettava firma. Tilasin itsekin Calikan soittimen sieltä. Huonona puolena voinee mainita tosin sen, että viime aikoina ovat alkaneet lähettää kaikenmaailman mainosmaileja (joissa mainostavat kaikkea muuta kuin autohifilaitteitakin).
JJunior
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JJunior »

djtonzah

Tuliko sulle myös ilmoitus että ovat lähettäneet tavarat? meille tuli ensin tilaus vahvistus ja seuraavana päivänä ilmoitus että soittimet on lähteneet tulemaan!

<font size=-1>[ This Message was edited by: JJunior on 2004-12-22 23:37 ]</font>
SilverStar
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja SilverStar »

"djtonzah",empä kyllä itsekkään laittanu mitään siihen "Steuergebiet: EU-Ausland"-kohtaan,ja hyvin tuli tavara perille!!

Steuer=Vero,Gebiet=Maa/Ala ja Ausland=Ulkomaa Viittaa minusta vaan et kyseessä on lähetys johonkin muuhun EU-maahan kuin saksaan.Faktaahan tää ei ole(on tuo saksa päässy vähän ruostumaan),mutta joka tapauksessa ei pitäs kyllä vaikuttaa tilaukseen.
The man who never makes a mistake always takes orders from one who does.
Vastaa Viestiin