www.carstereocomponents.de
onko kukaan tilannut tuolta soitinta?
miten yleensä tuolta saksan maalta tilattaessa, onko toimitus varma?
Tuo kyseinen pulju hieman arveluttaa, koska siellä pitää ensin maksaa rahat tilille.
Mutta hinnat houkuttaa: Sony CDX-M8800 suomessa maksaa noin 400-500€, kitupiikissä 369€ ja tuolla saksassa 289€. Eli miten on, kannattaako tuolta tilata? Mitä muita saksalaisia sivuja on olemassa, joissa kaupataan autohifiä?
miten yleensä tuolta saksan maalta tilattaessa, onko toimitus varma?
Tuo kyseinen pulju hieman arveluttaa, koska siellä pitää ensin maksaa rahat tilille.
Mutta hinnat houkuttaa: Sony CDX-M8800 suomessa maksaa noin 400-500€, kitupiikissä 369€ ja tuolla saksassa 289€. Eli miten on, kannattaako tuolta tilata? Mitä muita saksalaisia sivuja on olemassa, joissa kaupataan autohifiä?
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Ite tilasin 6.12. soittimen tuolta caraudio24.de:stä. Eipä oo vielä kuulunut mitään, rupee pikku hiljaa v*tuttaa ku ei oo ollenkaan soitinta. Olen lähettänyt 6 mailia eikä niihinkään saa vastausta. Eli hirveän hyvää kuvaa tosta puljusta en kyllä ite oo nyt saanu vaikka kaikki muut sitä suositteleeki.
Edit: Mitäköhän tarkottaa "Steuergebiet: EU-Ausland"?? Toi oli ainut kohta mikä jäi epäselväksi kun tilasin tuolta ton soittimen. Tilausvaiheessa tohon kohtaan olisi kai saanut laittaa jonkun numeron tai tekstin??

Opel Vectra -95 (CDX)
<font size=-1>[ This Message was edited by: djtonzah on 2004-12-22 08:52 ]</font>
Edit: Mitäköhän tarkottaa "Steuergebiet: EU-Ausland"?? Toi oli ainut kohta mikä jäi epäselväksi kun tilasin tuolta ton soittimen. Tilausvaiheessa tohon kohtaan olisi kai saanut laittaa jonkun numeron tai tekstin??

Opel Vectra -95 (CDX)
<font size=-1>[ This Message was edited by: djtonzah on 2004-12-22 08:52 ]</font>
Tilasin soittimen 2 kk sitten ja sanoivat, ettei skandinaviaan toimiteta postiennakolla. Tänne uskalsin maksaa etukäteen, koska homma näyttää toimivan, mutta johonkin muuhun nettifirmaan en olisi maksanut.
Kamat tulee sieltä nopeasti, jos löytyy hyllystä, mutta jos tulee ongelmia, niin selvitys on nihkeätä. Mulla paketti katosi ja vastaus sieltä oli, että kysy postista. Meilasin, että antakaa nyt jotain faktaa, niin tuli linkki saksan kuljetusfirman sivulle, jossa oli vaan jotain ihme koodeja. Itse sai sinnekin soittaa, eivät auttaneet. Lopulta syyllinen löytyi läheltä, oman kylän rahtitoimisto hautoi pakettia.
Kamat tulee sieltä nopeasti, jos löytyy hyllystä, mutta jos tulee ongelmia, niin selvitys on nihkeätä. Mulla paketti katosi ja vastaus sieltä oli, että kysy postista. Meilasin, että antakaa nyt jotain faktaa, niin tuli linkki saksan kuljetusfirman sivulle, jossa oli vaan jotain ihme koodeja. Itse sai sinnekin soittaa, eivät auttaneet. Lopulta syyllinen löytyi läheltä, oman kylän rahtitoimisto hautoi pakettia.
Olikohan toi mulle tarkotettu? Kyllä mä kaikki tiedot sun muut laitoin oikein ja sain kaikesta muusta selvää paitsi tosta yhestä kohasta. Tilausvahvistuskin tuli sähköpostiin, mutta linkissä joka siinä mailissa on niin lukee koko ajan että "tilaus vastaanotettu"..On 2004-12-22 09:17, tuomas20 wrote:
Varmaan olisi tilaus kannattanut tehdä kunnolla eikä sitten myöhemmin ihmetellä kun ei paketit tuu perilleItse tilasin pioneerin deh-7600mp soittimen caraudio24:sta ja tuli muistaakseni 1-2 viikon sisällä tilauksesta... ei mitään moittimista, hyvä pulju!
Tilasin Pioneerin DEH-P3600MPB:een ja hintakin on ehtinyt tilauksen jälkeen nousta 10€:lla. Eikö heillä sitten ole tota soitinta varastossa. Saiskohan ton tilauksen jotenkin poistettua, jotta vois laittaa uuden tilauksen sisään. Prkle ku mulla on aina huono tuuri..
-
SilverStar
- 'Kadett'

"djtonzah",empä kyllä itsekkään laittanu mitään siihen "Steuergebiet: EU-Ausland"-kohtaan,ja hyvin tuli tavara perille!!
Steuer=Vero,Gebiet=Maa/Ala ja Ausland=Ulkomaa Viittaa minusta vaan et kyseessä on lähetys johonkin muuhun EU-maahan kuin saksaan.Faktaahan tää ei ole(on tuo saksa päässy vähän ruostumaan),mutta joka tapauksessa ei pitäs kyllä vaikuttaa tilaukseen.
Steuer=Vero,Gebiet=Maa/Ala ja Ausland=Ulkomaa Viittaa minusta vaan et kyseessä on lähetys johonkin muuhun EU-maahan kuin saksaan.Faktaahan tää ei ole(on tuo saksa päässy vähän ruostumaan),mutta joka tapauksessa ei pitäs kyllä vaikuttaa tilaukseen.
The man who never makes a mistake always takes orders from one who does.