Tummennus kalvoja "asentelemassa"
On 2004-12-20 17:18, Vectr@ B wrote:
liki 4 vuotta kalvot kaikissa ikkunoissa(ei tuulilasi)Ja hyvin on pysyneet, pysäytyksistä/katsastuksissa huolimatta.
Niin, kuten vaan sanoin että autosta tulee laiton jos kalvolla tummentaa etulasit
. Jotkut kytät/ katsastushenkilöt nyt ei niistä vaan välitä tai ovat niin tyhmiä etteivät asiasta mitään ymmärrä
. Mulle ihan sama kellä kalvot ja kellä ei. Itsellä farkussa tavaratilan lasit 5% ja takaovien lasit 35%. Pakulook -> ehkä jonkun mielestä mut mulla erittäin tarpeelliset näin.
liki 4 vuotta kalvot kaikissa ikkunoissa(ei tuulilasi)Ja hyvin on pysyneet, pysäytyksistä/katsastuksissa huolimatta.
Niin, kuten vaan sanoin että autosta tulee laiton jos kalvolla tummentaa etulasit
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Mun mielestä farkussa kuuluu olla ihan mustat takaovien, ja kaikki takalasit ylipäätään...istuu farkkuun kuin isä äitin selkään..itselläkin astrassa noin oli. Paras lopputulos mun mielestä on sedan tms. autoihin että kaikki sivulasit, ja takalasit esim. 35% kalvolla...silleen että hahmot näkyy...
sopivasti, ei liian
Ja siihen vielä, ettei ulos nää...vaaleeta kalvoa, ja MERKKIKALVOA..on lähes kuin normaali kirkas lasi sisältä ulos katsottaessa..kunnon kalvot ei todellakaan ole mustia sisältä ulos päin..5% kalvosta näkee myös pimeällä ulos, jos on esim. 3M:n, sunguardin yms. kalvoa.
Noi ei noista mun 3M:istä kyllä paljon illalla ulos katella. Kyllähän ulkoa jotain näkee, mutta esim peruuttaminen takalasista on mahdotonta. Itse kyllä peruuttenkin peileistä, mutta emäntä jaksaa narista, "kun ei nää, kun ei nää...."On 2004-12-20 20:14, Rampe wrote:
kunnon kalvot ei todellakaan ole mustia sisältä ulos päin..5% kalvosta näkee myös pimeällä ulos, jos on esim. 3M:n, sunguardin yms. kalvoa.
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
Opel Zafira 1.8 -99
Ei muutes kannata heti ekalla kertaa ostaa mitää 3M kalvoa.. Se on kyllä helpompi laittaa mutta arvaa sitä vitusta ku menee huonosti! Kannattaa harjotella ekana jollain halvemmalla kalvolla. Sen voin luvata että aluksi menee vituille
<font size=-1>[ This Message was edited by: Appura on 2004-12-21 15:57 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Appura on 2004-12-21 15:57 ]</font>
Tuohon unohtu vastata.On 2004-12-21 11:45, TuKe88 wrote:
onko kokemusta sellasesta jos jättäis pieniin sivuikkunoihin jonkun ikkuna tarran kalvon alle onnistuukohan?
Kyllä se onnistuu. Edellisessä autossa oli tää toijotan perustakalasitarra, jota en saanut irtoamaan millään. Jätin sen sitten kalvotuksen alle, ja lopputulos oli niin hyvä, että jälkikäteen olin tyytyväinen ettei se lähtenyt irti...
Se tarrahan on sellainen pohjaltaan läpinäkyvä ja se teksti on vaan värillä. Lopputuloksena ulkoapäin näytti siltä, että se teksti olis siinä kalvossa valmiina. Mitään pohjavärillistä tarraa en jättäisi kalvon alle, ilman kokeilua miltä lopputulos näyttää....
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

[quote]
On 2004-12-20 21:53, Azzyyr wrote:
Noi ei noista mun 3M:istä kyllä paljon illalla ulos katella. Kyllähän ulkoa jotain näkee, mutta esim peruuttaminen takalasista on mahdotonta. Itse kyllä peruuttenkin peileistä, mutta emäntä jaksaa narista, "kun ei nää, kun ei nää...."
Niin, peileistähän sitä autoa peruutellaan
(sanoo ammattikuljettaja
) Itsekin joo monia vuosia leimannut kalvot etuikkunoissa, aina läpi. Täällä lahdessa ainakin Trimlinellä farkun ikunoiden kalvotus 350 euroa. Kunnon kalvo ei siis haalistu, ei naarmuunnu, eikä repeä rumasti reunoistaan, ja yleensä saa 5-10 vuoden takuun
On 2004-12-20 21:53, Azzyyr wrote:
Noi ei noista mun 3M:istä kyllä paljon illalla ulos katella. Kyllähän ulkoa jotain näkee, mutta esim peruuttaminen takalasista on mahdotonta. Itse kyllä peruuttenkin peileistä, mutta emäntä jaksaa narista, "kun ei nää, kun ei nää...."
Niin, peileistähän sitä autoa peruutellaan
Kaikki ikkunat kannattaa tehdä paikallaan, koska autossa ei leijaile niin paljon pölyä.
Jos ikkuna on lappeellaan pöydällä siihen laskeutuu kaikki pöly todella helposti.
Jos ikkunat on kumminkin irti ja ei ole ässä asentaja, niin viekää lasit saunaan ja tehkää siellä. kalvo muokkautuu lasiin helposti.
Jos ikkuna on lappeellaan pöydällä siihen laskeutuu kaikki pöly todella helposti.
Jos ikkunat on kumminkin irti ja ei ole ässä asentaja, niin viekää lasit saunaan ja tehkää siellä. kalvo muokkautuu lasiin helposti.