c 20 xe moottorin omistajat. Missä teillä on lohkolämmitin k
Ainakin Defan asennusohjeessa sanotaan et siihen huohotin putken taakse eli juuri siihen tikun laitaan...helpoin laittaa ei tarvitse pakosarjaa iroittaa/sinne pakosarjan taakse värkätä.. eli huohotin/öljytikun pidike pois ja sinne..
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Commodore A GS -69 -MR-
Joo kiitoksia opa. oisin muuten varmaan hetken miettinyt että miten ja minne.
1.3 oon asentanu lohkiksen ja siin se oli aikasta tuskasta räpeltää sitä vesimarkkaa pois.
Onko muuten hyvää kikkaa millä sais sen vesimarkan sieltä pois??
<font size=-1>[ This Message was edited by: makkis82 on 2004-10-31 14:37 ]</font>
1.3 oon asentanu lohkiksen ja siin se oli aikasta tuskasta räpeltää sitä vesimarkkaa pois.
Onko muuten hyvää kikkaa millä sais sen vesimarkan sieltä pois??
<font size=-1>[ This Message was edited by: makkis82 on 2004-10-31 14:37 ]</font>
En ainakaan ite tiedä siihen mitään muuta konstia ku meisselillä laitoista naputtelee ja kääntelee laitoja "sisään" sitten pihdeillä repii sitä pois..ovat joskus melko tiukassa.. lommin reikä lohkossa kannattaa sitten puhdistaa hyvin et ei tuu vesi vuotoja ja jos sellasen vastuksen laittaa joka lyödään paikalleen (defa) ni muistaa lyödä sen suorassa ja perille asti..
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Commodore A GS -69 -MR-
Just omaan autoon laitettiin ja se laitettiin edestäpäin katsottuna vasempaan reunaan, moottorinkannakkeen oikealle puolelle. Oli sit proppu niin perkeleen piukas. Taisteltii varmaa tunnin sen kanssa, kun ei meinannu kädet ja työkalut mahtuu pakosarjan ja lohkon väliin. Ei tarvinnu ottaa pakosarjaa edestä pois.
no kyllähän se lämmitti ihan tarpeeksi silloin kun sitä tarvin, mutta enpä ole neljään vuoteen ajanut tuolla autolla talvisin. En tiedä noiden tämän päivän hintaa enkä itsekkään tuota ole ostanut. Mutta asennus on helppo, letku poikki ja lämmitin väliin. Mulla se on alavesiletkussa.
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018
Mulla on letkulämmitin Vectrassa, hienosti toimii ja hyvin lämmittää ja ennenkaikkea helppo laittaa.
Alavesiletku sisähalkaisija kannattaa mitata ja sitten mennä johonkin varaosaliikkeeseen kyselemään.
Itse hain motonetista defan letkulämppärin, 76,50e oli hinta ja auto on A-Vectra V6.
Jos alavesiletkut ovat samat halkaisijaltaan niin tuo defa on hyvä vaihtoehto.
Alavesiletku sisähalkaisija kannattaa mitata ja sitten mennä johonkin varaosaliikkeeseen kyselemään.
Itse hain motonetista defan letkulämppärin, 76,50e oli hinta ja auto on A-Vectra V6.
Jos alavesiletkut ovat samat halkaisijaltaan niin tuo defa on hyvä vaihtoehto.
opelin huolto nauroi tällaiselle letkulämmittimelle, ja teän keskusteluista voi taas päätellä toista.
itsellä meni just lohkolämmitin rikki, ja pitäis päättää kumman laittaa, letkulämmitin olis helppo laittaa vaikka pakkasessa parkkipaikalla, mutta pärjääkö sillä -30 asteen pakkasissa? lämmittääkö se moottoria, vai pelkkää esim. alavesiletkua tjt?
itsellä meni just lohkolämmitin rikki, ja pitäis päättää kumman laittaa, letkulämmitin olis helppo laittaa vaikka pakkasessa parkkipaikalla, mutta pärjääkö sillä -30 asteen pakkasissa? lämmittääkö se moottoria, vai pelkkää esim. alavesiletkua tjt?