Omega A:n peräöljyn vaihto
Ei ole, pelkästään täyttö/tarkastus proppu. Kannattaa aukasta koko peränkansi, ellei ole sitten jotain imuvehkeitä.
Osta opelin liikkeestä lukkoperäöljyä + lisäaine, kustantaa jotain 20ekua...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Woody on 2005-01-04 19:37 ]</font>
Osta opelin liikkeestä lukkoperäöljyä + lisäaine, kustantaa jotain 20ekua...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Woody on 2005-01-04 19:37 ]</font>
Vaatii siitä huolimatta lisäaineen, vaikka olisi teboilin lukkoperäölyä...On 2005-01-04 20:15, omega16T wrote:
ÄLÄ osta OPELILTA lukkoperä öljyä,vaan osta TEBOILIN lukkoperäöljyä.toimii kyseisessä perässä parhaiten,en kyllä tiedä miksi.paikallisella opel liikkeellä ovat tehneet uusiin autoihin jo näin,koska opelin öljy ei toiminut niinkuin pitäisi.maksaa vaihdettuna n.15e
Minä laitoin mobilin mobilube-ls jossa lisäaine mukana. Hyvin on toiminut. Vanhat öljyt imin pois ja uudet laitoin sisään apteekista ostetulla ~1dl ruiskulla johon pistin pätkän muoviletkua. On vaan niin pirun jäykkää tavaraa tuo öljy että saa oikein voimalla vetää ruiskulla että imee ne letkua myöten.
Astra F Cabrio 1.8i 16v man. kesät, Corsa C 1.8 GSi talvet
Vectra B caravan 2.0i 16v man. vaimon kulkine.
Vectra B caravan 2.0i 16v man. vaimon kulkine.
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Vähän OT, mut sinne päin...eli minkälasta vaihtoväliä ootte pitäny noitten perälitkujen kanssa? Itse hommasin oman omenan tossa marraskuussa enkä oo saanu aikaseks vaihtaa vielä mitään öljyjä. Onko kaikki b-ompun perät lukolla vai onko niitä olemassa kumpiakin? Omasta en tiedä ku ei oo niin sellasta rallikuskin "perstuntumaa"...
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
Yhden 3000 24v lukko alkoi toimimaan heti kun vaihdettiin uudet GM ölpät+lisäaine
Mutta mulla katos kyllä loppukin pito kun vaihdettiin monzaa gm+lisäaine voi olla että kitkapinnat on finaalissa
60tkm olis hyvä vaihtaa perseöljyä sanoivat oopel huollossa kun joskus kysyin
EDIT: pitää kokeilla tuota Gastorrial tai Mobilea
<font size=-1>[ This Message was edited by: Realsanta on 2005-01-05 10:26 ]</font>
Mutta mulla katos kyllä loppukin pito kun vaihdettiin monzaa gm+lisäaine voi olla että kitkapinnat on finaalissa
60tkm olis hyvä vaihtaa perseöljyä sanoivat oopel huollossa kun joskus kysyin
EDIT: pitää kokeilla tuota Gastorrial tai Mobilea
<font size=-1>[ This Message was edited by: Realsanta on 2005-01-05 10:26 ]</font>