Miten/millä poltetaan MP3:set autosoittimelle?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Leppis
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Leppis »

Elikkä poltin levyn täyteen mukavaa suomipoppia, mutta uusi (ja halpa) JVC KD-G401 reteo ei muutakuin "check" ja sylkäsi levyn pihalle.

Manuskassa lukee, että soitin ei lue Layer 1 ja Layer 2 muodossa olevia kipaleita???

Antakaapas ATK-nerot vähän vinkkiä, miten ne pitää sitten sinne polttaa että kuuluu???
G T S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja G T S »

Ite olen polttanut ihan vaan nerolla data cd:n .mp3 kappaleista ja hyvin on toiminut. Tosin vaan koti dvd soittimella, kun autossa on alkuperäinen cd soitin joka ei tue mp3 soittoa.
Mazda 6 2.5 Sport 2008 Black
Janne T
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Janne T »

Nerolla vain data cd ja siihen poltella mp3 muodossa biisit. ite olen käyttänyt niin cd-r kuin cd-rw levyjäkin. polttanut kansioihin tai suoraan juureen niitä biisejä. rw levyillä on tullut kokeiltua multisession discejäkin, joihin olen sitten myöhemmin lisäillyt tarpeen mukaan biisejä. Hyvin on kaikki JVC toistanut!
Leppis
'Senator'
'Senator'

No voiskohan se sitten johtua siittä, että tuuppasin kiekon liian täyteen, kun se menee Nerolla siihen keltaiselle osuudelle ja se valittaa että ei voi "Finalize burning", mutta kysyy että tehdäänkö se lopuks ja antaa sitten polttaa. On toiminut sillä tavalla elokuvissa ja valokuvissa kun oon kattonut DVD:llä eikä PC käytössä ole ollut ongelmia?
Gsi:sti
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Gsi:sti »

Nerolla "Make MP3 CD" ja sillä polttaa kansiona sen levyn niin on kiva selailla niitä levyjä levyltä :smile:
Leppis
'Senator'
'Senator'

Jeps, onnistuihan se, kun poltin sillä Nero Expressillä "Make MP3 disc". Poltin sen ekalevyn "Data CD:n" niin ei onnistunut, kiitoksia vinkistä.

ps. Hieno peli tollanen MP3-soitin, pienentää levykasaa huomattavasti.
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

pitäis sen toimia jos poltat sen perus data-cd:näkin oli sitten multisessio tai ei, ja tuota multisessiota kyllä kannattaa käyttää mikäli ei saa levyä kerralla täyteen.
-Janne

ex Corsa E OPC PP 2018
Racoon
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Racoon »

On 2005-01-09 17:42, Leppis wrote:
Jeps, onnistuihan se, kun poltin sillä Nero Expressillä "Make MP3 disc". Poltin sen ekalevyn "Data CD:n" niin ei onnistunut, kiitoksia vinkistä.

Mulla on sama softa ja olen polttanut kaikki datana ja aina toimii JVC KD-G501 -soittimelle. Luulen, että vika on siinä kun yritit polttaa ylipitkinä. Levyn sulkemisella ei ole väliä. Eikös JVC:n käyttöohjeissa varoteta overburnista?
Leppis
'Senator'
'Senator'

Jeps, saattoi se johtua siittäkin...
Siis mitä multisessiota, voiko levylle jatkaa myöhemmin polttamista, jos siihen on jäänyt tilaa, vaikka se on tavallinen CDR-levy???
G T S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja G T S »

Voi jatkaa jos nerolla polttaa levyn multisessiona.
Mazda 6 2.5 Sport 2008 Black
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Jep, korvaa cd-vaihtajan mukavasti. Ihan data-cd:nä olen itse poltellut omalle JVC:lle mp3:sia, sekaisin omilta levyiltä koodattuja ja netistä ladattuja. Ärsyttää vaan, että eivät ole laittaneet moniin mikseri.netissä oleviin mp3:siin id-tageja! Ja JVC ei taas tagin puuttuessa osaa näyttää tiedoston nimeä sen sijasta, vaan se on joko tai, pelkkiä tiedostonimiä tai pelkkiä id-tageja...
Manu82
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Manu82 »

Ei se siit ylipitkäs oo kiinni mä käytän ite 90min levyjä ja niihin saa ihan huoletta laitettuu vajaat 100minsaa ja hyvin soi...(tosin soitin on panasonici)...eikä sil oo välii et jos on make mp3 vai data cd....
Racoon
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Racoon »

On 2005-01-11 15:40, ata wrote:
Jep, korvaa cd-vaihtajan mukavasti. Ihan data-cd:nä olen itse poltellut omalle JVC:lle mp3:sia, sekaisin omilta levyiltä koodattuja ja netistä ladattuja. Ärsyttää vaan, että eivät ole laittaneet moniin mikseri.netissä oleviin mp3:siin id-tageja! Ja JVC ei taas tagin puuttuessa osaa näyttää tiedoston nimeä sen sijasta, vaan se on joko tai, pelkkiä tiedostonimiä tai pelkkiä id-tageja...
Id-tagit, well, netistä tulee mitä vaan. Joskus on laatu niin skeidaa, ettei voi kuunnella. Tämä on mp3:n huono puoli.
Vaikka siinä JVC:ssä on 3 eri vaihtoehtoa sille, mitä näytetään, niin tuntuu, ettei se ikinä ole se oikea. Ja se näytölle hyppäävä JVC -logo on sitten ärsyttävä!
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2005-01-12 09:57, Racoon wrote:
Ja se näytölle hyppäävä JVC -logo on sitten ärsyttävä!
Mun JVC:ssä ei tule JVC:n logoa näytölle koskaan, koska olen korvannut sen Opelin logolla... :grin: (JVC LHX502)
Vastaa Viestiin