Miten/millä poltetaan MP3:set autosoittimelle?
Elikkä poltin levyn täyteen mukavaa suomipoppia, mutta uusi (ja halpa) JVC KD-G401 reteo ei muutakuin "check" ja sylkäsi levyn pihalle.
Manuskassa lukee, että soitin ei lue Layer 1 ja Layer 2 muodossa olevia kipaleita???
Antakaapas ATK-nerot vähän vinkkiä, miten ne pitää sitten sinne polttaa että kuuluu???
Manuskassa lukee, että soitin ei lue Layer 1 ja Layer 2 muodossa olevia kipaleita???
Antakaapas ATK-nerot vähän vinkkiä, miten ne pitää sitten sinne polttaa että kuuluu???
Nerolla vain data cd ja siihen poltella mp3 muodossa biisit. ite olen käyttänyt niin cd-r kuin cd-rw levyjäkin. polttanut kansioihin tai suoraan juureen niitä biisejä. rw levyillä on tullut kokeiltua multisession discejäkin, joihin olen sitten myöhemmin lisäillyt tarpeen mukaan biisejä. Hyvin on kaikki JVC toistanut!
No voiskohan se sitten johtua siittä, että tuuppasin kiekon liian täyteen, kun se menee Nerolla siihen keltaiselle osuudelle ja se valittaa että ei voi "Finalize burning", mutta kysyy että tehdäänkö se lopuks ja antaa sitten polttaa. On toiminut sillä tavalla elokuvissa ja valokuvissa kun oon kattonut DVD:llä eikä PC käytössä ole ollut ongelmia?
Mulla on sama softa ja olen polttanut kaikki datana ja aina toimii JVC KD-G501 -soittimelle. Luulen, että vika on siinä kun yritit polttaa ylipitkinä. Levyn sulkemisella ei ole väliä. Eikös JVC:n käyttöohjeissa varoteta overburnista?On 2005-01-09 17:42, Leppis wrote:
Jeps, onnistuihan se, kun poltin sillä Nero Expressillä "Make MP3 disc". Poltin sen ekalevyn "Data CD:n" niin ei onnistunut, kiitoksia vinkistä.
ps. Hieno peli tollanen MP3-soitin, pienentää levykasaa huomattavasti.
Jep, korvaa cd-vaihtajan mukavasti. Ihan data-cd:nä olen itse poltellut omalle JVC:lle mp3:sia, sekaisin omilta levyiltä koodattuja ja netistä ladattuja. Ärsyttää vaan, että eivät ole laittaneet moniin mikseri.netissä oleviin mp3:siin id-tageja! Ja JVC ei taas tagin puuttuessa osaa näyttää tiedoston nimeä sen sijasta, vaan se on joko tai, pelkkiä tiedostonimiä tai pelkkiä id-tageja...On 2005-01-09 17:42, Leppis wrote:
Id-tagit, well, netistä tulee mitä vaan. Joskus on laatu niin skeidaa, ettei voi kuunnella. Tämä on mp3:n huono puoli.On 2005-01-11 15:40, ata wrote:Jep, korvaa cd-vaihtajan mukavasti. Ihan data-cd:nä olen itse poltellut omalle JVC:lle mp3:sia, sekaisin omilta levyiltä koodattuja ja netistä ladattuja. Ärsyttää vaan, että eivät ole laittaneet moniin mikseri.netissä oleviin mp3:siin id-tageja! Ja JVC ei taas tagin puuttuessa osaa näyttää tiedoston nimeä sen sijasta, vaan se on joko tai, pelkkiä tiedostonimiä tai pelkkiä id-tageja...On 2005-01-09 17:42, Leppis wrote:
Vaikka siinä JVC:ssä on 3 eri vaihtoehtoa sille, mitä näytetään, niin tuntuu, ettei se ikinä ole se oikea. Ja se näytölle hyppäävä JVC -logo on sitten ärsyttävä!