Taas A-Vectran keskuslukituksesta...
Tohon omaan autoon(Cobran hälläri) hain romikselta -95 mallin autosta koko lukkolaitteen+keskuslukon moottorin, vanha mekanismi oli "jäykkä" kylmänä niin myös tämä -95 oli samanlainen...
Ei kai tuo kylmä kankeus voi johdoistakaan johtua... hajoo pää kun miettii kaikkia mahdollisia ja mahdottomia vika vaihtoehtoja
Ei kai tuo kylmä kankeus voi johdoistakaan johtua... hajoo pää kun miettii kaikkia mahdollisia ja mahdottomia vika vaihtoehtoja
Koitin tänään tohon omaan autoon(Cobran hälläri) tota apurin ovi ensin lukkoon temppua, ei toimi.
Sitten kun olin kolme kertaa laittanut ovet lukkoon kuskin oven sisä nupista niin sitten vasta toimi kaukosta...
Kaksi ekaa kertaa nuppi oli ihan sika jäykkä...
Eli ennen tota kolmatta kertaa kauko ohjauksesta meni kaikki muut ovet lukkoon paitsi kuskin ovi, ja saman tien lukkoon mentyään kaikki lukot pomppas auki.
Eli tuon "jäykkyyden" "poistamalla" lukot toimii hyvin... Polttaa täytyis koko auto!!
Sitten kun olin kolme kertaa laittanut ovet lukkoon kuskin oven sisä nupista niin sitten vasta toimi kaukosta...
Eli ennen tota kolmatta kertaa kauko ohjauksesta meni kaikki muut ovet lukkoon paitsi kuskin ovi, ja saman tien lukkoon mentyään kaikki lukot pomppas auki.
Eli tuon "jäykkyyden" "poistamalla" lukot toimii hyvin... Polttaa täytyis koko auto!!
Joo, kuullostaapa tutulta.. Mulla omassa pikkuhiljaa karsiutu nuo luukut mitkä keskuslukitus lukitsee, ja lopulta meni enää se kuskin ovi ja takaluukku lukkoon. Nyt ei enää sekään..:/ Ja sama homma; kun vänkärin puolelta lukitsee ovet, käy ne vaan hetkellisesti lukossa ja napsahtaa auki.. Ei paljoa pää hajoa ton kanssa.. :E:E
Ja vielä semmonen kysymys; Mistähän johtuu kun ovet on lukossa, ei vänkärin puolelta pysty avaamaan ovia. Eli se lukko vain pyörähtää sen 45 astetta vasemmalle ja oikealle mutta mitään ei tapahdu..? :S Onko normaalia? Kun mulla vielä tuo kuskinpuolen lukko kanittaa, niin hyvä kun ei pääse siltäkään puolelta sisään..prkl...
älä polta!!! lahjota mulle asun vielä lähelläkiOn 2005-01-16 19:41, vectraTBO wrote:
Koitin tänään tohon omaan autoon(Cobran hälläri) tota apurin ovi ensin lukkoon temppua, ei toimi.
...Tänään koitin tuohon Ricarin hällärillä varustettuun autoon tuota apumiehenovilukkoon temppua -> lukkoon ja takas auki...
Tässä tempussa kaikki muut lukko nupit liikkuvat paitsi kuskin nuppi.
Sitten laitoin normaalisti ovet lukkoon kuskin ovesta avaimella, hälläri kaukosta päälle, odotin muutaman sekunnin ja painoin hällärin kauko-ohjauksesta ovet auki -> Kaikki muut ovet aukesi PAITSI kuskin ovi...
Eli olisko tuossa kuskin ovessa sitten vikaa... Jos on niin eikös sitten kauko-ohjauksen pitäis toimia jos kuskin oven isoliitin on irti?
Ja tuo takaluukun lukko on vielä iso mysteeri...
Miksei nää vois toimia vaijereilla
...
Tässä tempussa kaikki muut lukko nupit liikkuvat paitsi kuskin nuppi.
Sitten laitoin normaalisti ovet lukkoon kuskin ovesta avaimella, hälläri kaukosta päälle, odotin muutaman sekunnin ja painoin hällärin kauko-ohjauksesta ovet auki -> Kaikki muut ovet aukesi PAITSI kuskin ovi...
Eli olisko tuossa kuskin ovessa sitten vikaa... Jos on niin eikös sitten kauko-ohjauksen pitäis toimia jos kuskin oven isoliitin on irti?
Ja tuo takaluukun lukko on vielä iso mysteeri...
Miksei nää vois toimia vaijereilla