Omegan pissapoika sekoilee...vika löytyi
Mikähän nyt tuli? Kun vetää viiksestä tulee nestettä vain takalasille. Satunnaisesti pelaa kuten pitääkin. Käytin letkut irti, ei tukoksia. Käytin pumpun irti, nyt pelaa taas (kuinka kauan?)
Pumpultahan lähtee kaksi putkea, toinen etu- ja toinen takalasille. Miten näitä ohjataan? Paskaa pumpussa/viiksessä/pumppu menossa? Ehdotuksia?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Wili on 2005-01-14 16:34 ]</font>
Pumpultahan lähtee kaksi putkea, toinen etu- ja toinen takalasille. Miten näitä ohjataan? Paskaa pumpussa/viiksessä/pumppu menossa? Ehdotuksia?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Wili on 2005-01-14 16:34 ]</font>
Ennemminkin luulisin, että pumpun toinen takaiskuventtiili on hajonnut. Uusi pumppu tarvikkeena maksaa n.15€. Kokeile yleismittarilla, että tuleeko pumpun liittimeen virrat oikein päin. Eli etulasia pestessä + ja - eri suuntiin kuin takalasia pestessä. Jos sähköt pelaa, niin pumppu vaihtoon
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Mulla tulee äffä astrassa takalasille vettä todella, todella ankealla painella, mutta etulasille ihan normaalisti. Lieneekö ominaisuus vai onkohan pumpussa vikaa?
Toinen juttu mitä oon aatellu... mulla ei ole ollu lamppujen painepesurit käytössä muutenkaan, joten voiskohan tehdä niin, että ottaskin tuon valojenpesurin käyttöön etulasille, kun se on isompikin (vissiin 5l) ku se lasinsäiliö. Sit jättäs sen toisen säiliön pelkästään takalasille... ei ehkä järkee, mutta...
Toinen juttu mitä oon aatellu... mulla ei ole ollu lamppujen painepesurit käytössä muutenkaan, joten voiskohan tehdä niin, että ottaskin tuon valojenpesurin käyttöön etulasille, kun se on isompikin (vissiin 5l) ku se lasinsäiliö. Sit jättäs sen toisen säiliön pelkästään takalasille... ei ehkä järkee, mutta...