Auttakee omppua minulla on omega 2.0 89 joka
toimii kylmänä hyvin mutta kun se lämpenee niin silloin alkaa murheet eli tasavauhtia ajaa niin moottori rupee pätkimään mutta kiihdyttäessä ei pätki ollenkaan. Vika koodi ilmoitti ilmamäärämittaria olen puhistanut ne liukupinnat ja tulpat, tulpanjohdot, pyöriä ja virranjakajan kansi on uudet
mutta edelleen nykii autoa ja vaimoa pahasti kun se lämpenee
T:jukka
omppu pätkii
Onko ilmamäärämittarissa liukupinnat ?On 2005-01-26 16:23, tto wrote:
quote]
On 2005-01-26 10:35, mokia wrote:
koodi ilmoitti ilmamäärämittaria olen puhistanut ne liukupinnat...
Ilmamäärämittari ja kaasuläpän asentopotentiometri ei oo sama asia.
[/quote]
Kyllä on ilmamäärämittarissakin liukupinta. Tuskin siinä ilmamäärämittarissa on vikaa, jos se nykii vähän kaikilla kierrosalueilla ja kuormalla. Onko siinä lambda-anturia? Sen ryppyilyt tulee esiin, kun moottori on lämmin.
EDIT:
Ilmamäärämittarin mahdollisia katkoksia ei voi puhdistamalla korjata. Ensiapuna voit siirtää sitä pohjalevyä sen verran, että neula pyyhkii ehyttä pintaa. Tuli vain mieleen, että tuskin se antaa vikakoodia turhaan, ilmeisesti siinä on katkoksia.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Leppis on 2005-01-26 17:31 ]</font>
Taas meni muutama tunti tallissa vikaa etsiessä. Siinä ei ole kattia eli ei ole lamdaanturia. Vikakoodin antaa 73
tutkin sen pitkän ilmaletkun ilmamäärämittarilta lähtevän ja ehjä oli
Missä on muuten sytytyksen ohjainyksikkö
ajattelin jos se lämpimänä rupeaa pätkimään mutta miten se voisi ilmoittaa vikakoodia 73
tutkin sen pitkän ilmaletkun ilmamäärämittarilta lähtevän ja ehjä oli
Missä on muuten sytytyksen ohjainyksikkö
ajattelin jos se lämpimänä rupeaa pätkimään mutta miten se voisi ilmoittaa vikakoodia 73