Kestääkö vectra........
Kyllähän tuo kone varmasti vielä kestää ja sillä ajelee, ei siinä mitään. Mutta kyllä tuo 400tkm alkaa olemaan sellainen kilometrimäärä, että kone kaipaa jo aukasua. Ainakin minä tutkisin erittäin tarkasti sen auton läpi, ja jos kori on ok-kunnossa, eikä hinta ole paha, ni saattasin ostaa omaan pihaan ja laittasin koneen remonttiin. Sitten olis huolettomia kilometrejä edessä.
Mutta todennäköisesti jättäsin 400tkm ajetun auton ostamatta. Mutta tämä on siis vain mun henk.koht. mielipide...
EDIT: Merkistä ja mallista riippumatta...

Opel Vectra A 2.0i -93
<font size=-1>[ This Message was edited by: Azzyyr on 2005-02-02 11:18 ]</font>
Mutta todennäköisesti jättäsin 400tkm ajetun auton ostamatta. Mutta tämä on siis vain mun henk.koht. mielipide...
EDIT: Merkistä ja mallista riippumatta...

Opel Vectra A 2.0i -93
<font size=-1>[ This Message was edited by: Azzyyr on 2005-02-02 11:18 ]</font>
Vuosmalli on 1990 ja hintaa se ei kerro, kun on vaihto toiseen autoon, mutta 1000-2000euron välillä luulisin. Sehän se just pelottaa että sitten kun se levii niin ei oo tiloja/varaa laittaa sitä enään kuntoon. Mutta mitkä paikat kannattaa syynätä vectraa ostaessa? Onko tommonen 2.0i kone kuin kova syömään bensaa? Ja mitään tyyppivikoja onko, muuta kui takakaaret lahoaa 
mielenkiinnosta, eihän vaan ole grafiitinharmaa yksilö ja U-alkuinen rekisteri?
Yx A-vectran heikko kohta takalokarien lisäksi, tuuppaile sisäpuolelta takalasia yläreunasta. (luvattoman usein lasi on puoliksi irti...)
Yx A-vectran heikko kohta takalokarien lisäksi, tuuppaile sisäpuolelta takalasia yläreunasta. (luvattoman usein lasi on puoliksi irti...)
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Eli mua nyt alko epäilyttämään pari asiaa, onko GT-mallissa vakiona sähkölasit? Ja mitä muuta mistä sen erottaa GT:ksi, puskurien punaiset viivat/teipit.
Tossa on sisäkuva ja siinä näkyy että on ovipahveissa veivit, tai ainakin veivien reijjät, olisiko muka vaihdettu ovipahvit, mutta miksi, vai onko tohon vaan vaihettu pankit ja pistetty perään GT tarra.
http://image.nettiauto.com/extra/carimg ... b5ccfd.jpg
Tossa on sisäkuva ja siinä näkyy että on ovipahveissa veivit, tai ainakin veivien reijjät, olisiko muka vaihdettu ovipahvit, mutta miksi, vai onko tohon vaan vaihettu pankit ja pistetty perään GT tarra.
http://image.nettiauto.com/extra/carimg ... b5ccfd.jpg
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Auttaisko tämä
http://members.fortunecity.com/ata/vectra/
Ja jos auto on alkuperäinen Gt, niin siitä löytyy varmaan maininta rekisteriotteesta.
Sellanen pitkä rimpsu siellä jossain ?vasemmassa? nurkassa.
Mun rekisteriotteessa lukee GT-F-CC ja sportivessa lukee jtn SPORTIVE-F-...
Tolleen ulkomuistista heitettynä oma ja kaverin astran rekisteriotteet vertailtuna.
<font size=-1>[ This Message was edited by: lurttinen on 2005-02-02 15:26 ]</font>
http://members.fortunecity.com/ata/vectra/
Ja jos auto on alkuperäinen Gt, niin siitä löytyy varmaan maininta rekisteriotteesta.
Sellanen pitkä rimpsu siellä jossain ?vasemmassa? nurkassa.
Mun rekisteriotteessa lukee GT-F-CC ja sportivessa lukee jtn SPORTIVE-F-...
Tolleen ulkomuistista heitettynä oma ja kaverin astran rekisteriotteet vertailtuna.
<font size=-1>[ This Message was edited by: lurttinen on 2005-02-02 15:26 ]</font>
No ei siitä nyt hirveesti ollu apuu, kait se vaan pitää laittaa honda tulille ja päräyttää sinne vammalaan katsomaan sit vectraa...mikä on muuten suurin piirtein semmosen auton hintahaitari? Eli ajettu 390tkm, musta, sedan, GT, 2.0i 8v 1990, päällisin puolin tosi siisti, muuten vakio, sähkökattoluukku, keskuslukko, alla orkkis alut nastoilla.