Hep, eli ensinnäkin se mietityttää, että onko erityisen monimutkainen homma vaihtaa iskarit ja jouset -98 Vectra Sedanissa? Täytyykö konttia tmv. purkaa projektia varten?
Ja toiseksi: mietiskelen tässä, josko laittaisi KW:n Sport Suspensionin kesäksi.
Kokemuksia kyseisen alustasarjan omistajilta B-Vectrassa kaipailisin, eli onko pintakova tai mitään muuta huomioon otettavaa? Tällä hetkellä itselläni on vakio Sport-alusta, joten olkoon se verrokkina.
Alustasarjan asennuksesta ja KW Sport Suspension, B-Vectra?
Tottapa tuo, mutta onhan se tärkeä ominaisuus jousituksessa. Ensimmäinen sana, joka tuli mieleen oman Vecun Sport-jousituksesta on nimenomaan se, vaikka muuten jouset kyllä saisivat olla tukevammat.On 2005-03-01 15:03, Mörö wrote:
Tämä ei ole mitään vittuilua mutta tuo "pintakova" tuntuu olevan nykypäivän muotisana?!
mulla on vectrassa tuo kw:n sarja ja ite oon ihan tyytyväinen,tosin on mun mielestä aika pintakova vaikka tälläkin hetkellä 60-sarjan renkaat alla niin välillä vituttaa noi monttuset tiet,ja niitä täälläkin korvessa riittää...esim.serkulla fk:n-40jouset ja jotkut sachsin iskarit niin se tuntui Mukavammalta normaaliajossa...