Alustasarjan asennuksesta ja KW Sport Suspension, B-Vectra?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
theimala
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja theimala »

Hep, eli ensinnäkin se mietityttää, että onko erityisen monimutkainen homma vaihtaa iskarit ja jouset -98 Vectra Sedanissa? Täytyykö konttia tmv. purkaa projektia varten?

Ja toiseksi: mietiskelen tässä, josko laittaisi KW:n Sport Suspensionin kesäksi.

Kokemuksia kyseisen alustasarjan omistajilta B-Vectrassa kaipailisin, eli onko pintakova tai mitään muuta huomioon otettavaa? Tällä hetkellä itselläni on vakio Sport-alusta, joten olkoon se verrokkina.
Mörö
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Mörö »

Tämä ei ole mitään vittuilua mutta tuo "pintakova" tuntuu olevan nykypäivän muotisana?!
theimala
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja theimala »

On 2005-03-01 15:03, Mörö wrote:
Tämä ei ole mitään vittuilua mutta tuo "pintakova" tuntuu olevan nykypäivän muotisana?!
Tottapa tuo, mutta onhan se tärkeä ominaisuus jousituksessa. Ensimmäinen sana, joka tuli mieleen oman Vecun Sport-jousituksesta on nimenomaan se, vaikka muuten jouset kyllä saisivat olla tukevammat.
Crossie
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Crossie »

Ei tartte purkaa konttia. Takarengas veke ja olikos se iskari+jousipaketti siellä 3:lla? pultilla kiinni.
JuhaV
OCF Partner
OCF Partner

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

Ainakin -96 mallissa se oli juuri noin
pasi84
'Agila'

Viesti Kirjoittaja pasi84 »

mulla on vectrassa tuo kw:n sarja ja ite oon ihan tyytyväinen,tosin on mun mielestä aika pintakova vaikka tälläkin hetkellä 60-sarjan renkaat alla niin välillä vituttaa noi monttuset tiet,ja niitä täälläkin korvessa riittää...esim.serkulla fk:n-40jouset ja jotkut sachsin iskarit niin se tuntui Mukavammalta normaaliajossa...
Vastaa Viestiin