calibran öljyn paineet
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
calibran öljyn paineet
Mikäs mahtaa olla normaali ?
Kylmänä mittari on 5baarii lämpimänä 2baarii mutta kun painaa kaasua niin nostaa mittarin tappiin eli menee yli 5 baarin et kiljahtaa mahtaako mittari olla talvi unilla?
Kylmänä mittari on 5baarii lämpimänä 2baarii mutta kun painaa kaasua niin nostaa mittarin tappiin eli menee yli 5 baarin et kiljahtaa mahtaako mittari olla talvi unilla?
Re: calibran öljyn paineet
2-2,5 bar tais olla haynesin mukaan normaali paine lämpimällä koneella..2slow4motion kirjoitti:Mikäs mahtaa olla normaali ?
itellä pyörii noissa lukemissa kans mittarin mukaan, ei nyt ehkä ihan viidessä mutta pikkasta reilu neljä kylmänä/kun kaasuttaa
edit: mulla siis ecotekki, vanhemmasta en tiedä..
Triumph Speed Triple -06
Gorilla XSi -92
Gorilla XSi -92
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

On kaikki motorsport- logot yms yms.? Mä oon sitä pohtinutkin, että onkoha mullakin toi DTM malli ku autosta löytyy muuten kaikki samat härpäkkeet PAITSI se Motorsport logo?wille- kirjoitti:Onhan se, ainakin kaikki merkit viittaaa siihen
Osaatko sanoo onks jossain valmistenro:ssa tms. tiettyä numeroa joka todentaa auton olevan DTM?

Eipä ole dtm merkkejä kyljissä, joskus ylimaalattu niin varmaan sillon lähteny teipit(?) kävelemään... mielummin niin.jeppe jääkarhu kirjoitti: On kaikki motorsport- logot yms yms.? Mä oon sitä pohtinutkin, että onkoha mullakin toi DTM malli ku autosta löytyy muuten kaikki samat härpäkkeet PAITSI se Motorsport logo?
Osaatko sanoo onks jossain valmistenro:ssa tms. tiettyä numeroa joka todentaa auton olevan DTM?
lähes samanlaisiahan kaikki ecotekit on, kuhan ovat keksineet valkoiselle halvalle(?) värille hyvän myyntikikan kun nimeksi pistivät "dtm"
Triumph Speed Triple -06
Gorilla XSi -92
Gorilla XSi -92
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'