Defa Patriot 500X:n kytkentäkaaviota kenelläkään?
- SorsaTRanssissa
- 'Admiral'

Eli kyseisenlaiseen hälyttimeen tarvitsisin kytkistä kun on tuon emännän Mondeon hälyn kanssa hieman erimielisyyksiä...ei suostu avaamaan takaovia enää ollenkaan.
Eli jos joltain löytyy Patriot 500X:n kytkentäkaaviot vaikka skannattuna niin tomikroger@jippii.fi on osoite... Tai laita privaa niin sovitaan asia muuten (rahalla?)
Eli jos joltain löytyy Patriot 500X:n kytkentäkaaviot vaikka skannattuna niin tomikroger@jippii.fi on osoite... Tai laita privaa niin sovitaan asia muuten (rahalla?)
[quote]
On 2005-02-28 11:10, ouppelixi wrote:
Mulla on samanlainen Defa 96-vecussa ja se tuli "hulluksi" tarviisin myös ko. kaavion. Please. Kiits.!
paavo.karvinen@pkpelastuslaitos.fi
On 2005-02-28 11:10, ouppelixi wrote:
Mulla on samanlainen Defa 96-vecussa ja se tuli "hulluksi" tarviisin myös ko. kaavion. Please. Kiits.!
Ascona 2.0 S vm. 1980
- SorsaTRanssissa
- 'Admiral'

- SorsaTRanssissa
- 'Admiral'

- SorsaTRanssissa
- 'Admiral'

Meikäläinen kaipaisi defan patriot 300x systeemiin tuota kytkentäkaaviota,liekö sama peruskytkentä kuin 500 / 700 sarjassa
Näyttää vähän semmoselle,että vanhemmiten nuo eivät toimi
ihan niinkuin pitäisi,ja jotenkinhan tuo täytyisi pystyä poistamaan
käytöstä,joten jos ken tietää kuinka se tapahtuu niin kiitoksia tiedosta jo etukäteen.
Jep jep
Näyttää vähän semmoselle,että vanhemmiten nuo eivät toimi
ihan niinkuin pitäisi,ja jotenkinhan tuo täytyisi pystyä poistamaan
käytöstä,joten jos ken tietää kuinka se tapahtuu niin kiitoksia tiedosta jo etukäteen.
Jep jep
Miten sulla se vekotin hullaantu? Mulla tuossa talvella alko välillä huutamaan kun otti hälyt pois päältä, eli heti kun paino nappulaa ni saatto alkaa huutamaan ilman syytä. Nyt lämmemmillä keleillä ei oo vielä temppuillu.ouppelixi kirjoitti:On 2005-02-28 11:10, ouppelixi wrote:
En muista tarkalleen mikä malli tuossa on.
mika.sorjonen2jippii.fi