pissapojat b vectrassa

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
molotow
'Kadett'
'Kadett'

pissapojat b vectrassa

Viesti Kirjoittaja molotow »

elikkästä ostin tossa äskettäin vectra dti:n vm99/00 ja nyt on ruvennu ihmetyttämään pissapoikien TODELLLA heikko teho ne vaan liruttaa pikkasen tuulilasin alareunaan. nestettä kyllä on eikä suuttimissakaan paskaa näy eli onko vastaavia kokemuksia????? :evil:
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Kyllä ainakin VM. 98 heittää lasin yläreunaan asti ja roiskii takana kuumottavan etulasille :lol:

Jos ei oo tukossa, niin se pumppu voi olla sökö. Oon myös kuullu, että joiltain on mennyt rikki se ventiili/juttu mikä aluksi antaa ajovaloille ja sitten lasille. Tästä johtuen litkua on tullut kummastakin yhtälailla ja paine on ollut pienempi.
B-vectra td
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja B-vectra td »

Mun -97 vecussa oli putki poikki korin ja konepellin välissä olevan suojaputken sisällä->konehuoneen puolella reilusti lasinpesuneste vaahtoa. Ei oikein meinannut tulla nestettä lasille. Laitoin putkeen jatkon ja taas toimii!
bevece
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja bevece »

Sama vaiva mulla. Alle 60km/h vauhdeissa vielä jaksaa pissiä ikkunan puoleen väliin, mutta kovempaa mennessä maisema sumenee nopeasti kun ei ikkuna puhdistu. Pesuneste ei myöskään vaahtoudu yhtään, kun paine on niin heikko.

Vuotoa tai pahoja mutkia letkuissa on ole löytänyt. Täytyy varmaan käydä Motonetistä hakemassa uusi pumppu.

edit: Missäköhän se venttiilli on, joka säätelee veden menoa lampuille/lasille? Tietty voisinhan mä itsekin niitä letkuja seurailla... Pitäis laittaa siis venttiiliin joku ihme kytkin, joka antaisi ruikkia lampuille vaikka vain joka neljäs kerta (sellaisia kuulemma on jossain uusissa autoissa).
Peetu®
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Peetu® »

Mulla on ainakin vectra b2 erikseen ajovalojen pumppu koska olen ottanut sulakkeen pois ajovalojen pissapojasta.
molotow
'Kadett'
'Kadett'

tutkin hutkin ja kiroan ei löydy vuotoja eikä mitään!! mut lampuille se kyllä suuttaa niin maan perkuleesti jotta roiskuaa konepellille asti perin merkillistä!!
ekto
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ekto »

Voi olla myös erilliset moottorit. Toi mutu oli Esson baarista kuultua...
Kokeile ajaa vaikka sen säiliön verran jotain puhdistavaa nestettä läpi...
Dino
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dino »

Tarkasta siitä kuskinpuolen konepellin saranan kohdalta mistä se letku kulkee. Siinä saranan kohdalla siinä letkussa on takaiskuventtiili, Soon sellainen musta/harmaa pikkuinen mokkula ja sen sisällä oleva kumikalvo jos on lähtenyt liikkeelle niin se aiheutta tuon suihkun puuttumisen. Sen kun nappaa irti ja puhaltaa toisesta päästä niin saa kyllä selville toimiiko vai ei. Molempiin suuntiin ei saa ilma kulkea.

Dino
molotow
'Kadett'
'Kadett'

joopa joo poikkihan se letku oli saranan vierestä suoja putken sisältä joten vika löytyi ja pissaa taas kiitti vinkeistä 8)
Vastaa Viestiin